Kerro omituinen tapasi
Kaikilla varmasti on omia pinttyneitä omituisia tapoja. Millaisia erikoisia tapoja sinulle on kehittynyt?
Minulle on jostain syystä kehittynyt sellainen tapa, että kaupassa kun otan hedelmiä tai perunoita niin otan niitä aina parillisen määrän. Tästä syystä lasken aina ottamani perunatkin. En tiedä mistä johtuu etten halua ottaa paritonta määrää.
Kommentit (52)
Teen kunnianosoituksen harakan nähdessäni.
Vierailija kirjoitti:
kuumaavettä kirjoitti:
Kahteen isoon kokispulloon kuumaa vettä ja sit nukkuu toinen peffan alle ja toinen selän taakse. Kyllähän ne yön aikana sit siirtyilee.
Miksi?
Ne lämmittää mukavasti. Vaii sitäkö kysyt että miksi siirtyilee? Liikkeen voimasta.
Ajattelen kaikkea tekemisiäni minuutteina. Eli 1/60 osina. Esim kuuden kilometrin lenkki, josta olen juossut kaksi, on 20 minuuttia. Tai neljä silitettävää lakanaa,joista silittänyt yhden, tehty siis 15 min, jäljellä 45 min. Ajettu 200 km matkasta 50, jäljellä 45 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan kännykkään hälytyksen tai herätyksen, niin en koskaan laita sitä hälyttämään esim. 6:50 vaan 6:48 tai jtn. Mieheni meinaa tulla hulluksi tästä😊
Miten niin miehesi meinaa tulla tuosta hulluksi? Eikö tuollaisen asian kyttääminen ja siihen reagointi ole jo hull'uutta. Miten tuollainen ajanasettaminen vaikuttaa miehesi elämään? Siis tuo ettei aika ole vaikka 6:50 vaan juurikin tuo 6:48. Kahden minuutin ero, ja miehesi sekoaa. Hm . . .
Mä laitan herätyksen aina 7 tai 3 päättyvän lukuun. Esim 7:23 tai 6:27.
Kyllä mä oon tästä kuullut.
Ärsyttäähän se aamulla jos omaan herätykseen on kolme minuuttia ja toinen herättää etuajassa
Mulla on semmoinen tapa, että pesen hampaat aina sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Siis juuri ennen kuin menen nukkumaan makaan selälläni ja pesen ne sähköhammasharjalla. Syljen vieressä olevaan noin litran kokoiseen kippoon. En halua pestä aikaisemmin, koska olen usein syönnyt iltapalaa ja syönnin jälkeen pitäisi odottaa noin tunti, ennen kuin pesee hampaat. En jaksa enää nousta erikseen mihinkään vessaan.
Sitten jos yöllä tulee kauhea pissihätä, niin pissin siihen samaan kippoon. Kätevää! Ei tarvitse nousta vessaan. (alapeukkuja?)
Asun yksin.
Syön maustettuja rahkoja, mutta lisään aina yhteen purkilliseen yhden purkin maustamatonta rahkaa. Ei ole liian makeaa.
Säilytän kuppikuulokkeita sängyni vieressä. Jos naapurit alkavat metelöimään keskellä yötä, laitan ne korvilleni. Joskus saatan varmuuden vuoksi laittaa ne päähän jo heti kun menen nukkumaan. Useimmiten ne ovat kyllä yön aikana lähteneet pois jossain vaiheessa. Mutta usein olen nukkunut koko yönkin ne päässä. Ovat niin "tehokkaat", että en kuule edes kännykän herätyskelloa, vaan herään siihen tärinään, kun kännykkä tärisee lattialla.
Terveisin, "Liian monta kertaa herännyt naapurien tappeluun".
Lasken aina mielessäni kuinka monta perunaa, mandariinia tms pussitan kaupassa. Lopputuloksella ei ole mitään merkitysta, mutta lasken ne silti.
Mulla kellon on oltava esim 17:58 ennenkuin lähetän viestin. Jos se on 17:59 niin viesti on todennäköisesti huono ja jos vastaaja reagoi siihen ei-toivotulla tavalla, niin se on ihan oma syyni kun valitsin väärän numeron. 18.00 on ok, koska nollat ovat neutraaleja. Lasken myös hedelmät ja perunat, jotta on parillinen määrä. Muutama muukin samanlainen ocd-tapa on. Olen puhunut tästä psykiatrille, mutta hänen mielestään on erikoista, että mulla ei ole tiettyä pahuuden tapahtuman pelkoa (esim. koirani kuolee, jos ostan viisi kiiviä) mutta tästä ketjusta päätellen tarkan skenaarion puuttuminen on aika tavallista?
30 jatkaa - mulla on parittomuudesta siis vain pahaenteinen olo, tuntuu, että tämä ei ole hyvä. Sitä en kuitenkaan osaa sanoa, minkälaista pahuutta se aiheuttaa. Parilliset numerot tuo turvallisen tunteen, mutta ei ne suojele miltään tietyltä.
kahvia juodessa valitsen sen muumikupin mikä sopii silloiseen " mielentilaan" parhaiten, en pysty oleen paljain jaloin kotona ( tai muuallakaan) pienikin murunen/roska saa mut ärtymään jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi sama. Joko pariton määrä tai sitten 1, 3 tai 5, mikään muu määrä ei käy. Joku 7 olisi ihan painajaismainen!
On myös se, että kaikki hellan nupit pitää käydä koskemassa ennen kotoa lähtöä. Oven lukossa olo pitää varmistaa vähintään kolmesti niin, että välissä päästän kahvasta irti.
Lievästi pakko-oireiselta kuulostaa.
Käytän Jordanin 3-kulmaisia hammastikkuja. Terävällä päällä kaivelen hampaanvälit ja paksulla päällä kaivelen korvani ja kynnenaluseni. Joo, tiedän, ampukaa mut 😂
ja ne sanovat että minä olen hullu...
Vierailija kirjoitti:
kahvia juodessa valitsen sen muumikupin mikä sopii silloiseen " mielentilaan" parhaiten, en pysty oleen paljain jaloin kotona ( tai muuallakaan) pienikin murunen/roska saa mut ärtymään jalassa.
Itse taas en kestä olla sukat jalassa, koska silloin en välttämättä huomaa niitä roskia ja murusia ja sitten ne tarttuvat ällöttävästi sukan pohjaan ja sekös ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy käyttää kaikkia mukeja yhtä paljon ettei käyttämättä jääneille tule paha mieli :D
Autoni radion äänenvoimakkuus ilmaistaan näytössä numeroilla, mitä suurempi numero sitä voimakkaampi ääni. Kun laitan ääntä hiljemmalle tai kovemmalle, säädän äänen aina vain parillisten numeroiden kohdalle, en koskaan parittomien.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan kännykkään hälytyksen tai herätyksen, niin en koskaan laita sitä hälyttämään esim. 6:50 vaan 6:48 tai jtn. Mieheni meinaa tulla hulluksi tästä😊
Mulla vähän sama,mutta luvun täytyy olla esteettinen, 07.07 on vakio. Sama töitä tehdessä, rukkaan numerot kauniiksi ja helposti muistettaviksi, 222,100,110,333.
Tykkään myös mennä suihkuun oluen kanssa, loppulirun voi kaataa hiuksiin hoitoaineeksi. Ei nyt siis aamusuihkussa, mutta vaikka näin perjantai-iltana.
Minulla on tapana syödä varpaankynteni kun olen ensin leikannut ne leikkureilla. Leikkaan myös varpaankynsien vieressä olevia nahkoja ja syön nekin.
Sipsien syöminen lusikalla. En tykkää että rasvaa menee esim. näppäimistöön.