Sipilästä uusi valtiovarainministeri
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä laittaa viisikon vihdoin ojennukseen.
Loppuu lainanotto lyhyeen ja silloin vasemmistoliitto eroaa hallituksesta.
Rahalingon hyytyminen olisi myrkkyä vasureiden kannatukselle.
Väyrynen. Miksi kukaan ei muista Väykkää?
Sipilääöö sipilää sipilää sipilääö sipilääläää sipi sipi sipiläööö!
Sipilä valtionvarainministeriksi.
Minulla tulee vahva ja vankka olo kuin näen Sipilän, en tiedä miksi. Minulle tuli turvallisempi olo suomesta kuin sipilä pito tv-puheen. Sipilä ehdottomasti.
Ehkä se johtuu siitä että Sipilä on kiinalaisessa horoskoopissa härkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä laittaa viisikon vihdoin ojennukseen.
Loppuu lainanotto lyhyeen ja silloin vasemmistoliitto eroaa hallituksesta.
Rahalingon hyytyminen olisi myrkkyä vasureiden kannatukselle.
Taikaseinä!
Luulen vahvasti, että Matti Vanhanen on seuraava valtiovarainministeri.
Ketään muutakaan Keskustalla ei ole tuohon hommaan laittaa.
Ja kokemustahan Vanhasella riittää, paras valinta mikä vain olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että Sipilä on voinut suunnitella tämän, ja hänet tuntien sanon, että ihan täysin mahdollista. En luota.
Sipilä on koko ajan vedellyt lankoja muiden kepu-ukkojen kuten Lohen kanssa, mutta tuskin hekään tätä laskuhommaa suhmuroivat, taisi olla puhdas kämmi. Kulmunille olisi tullut lähtö viimeistään syksyllä kannatuslukujen takia.
Minulle tulee vahva ja vankka olo suomesta kuin Sipilä on johdossa.
Sipilä ministeriksi ja Keskustan kannatus hipoo nollaa. Sen jälkeen yrittäjille rahat ja muut aktivoidaan ilmaistöihin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen vahvasti, että Matti Vanhanen on seuraava valtiovarainministeri.
Ketään muutakaan Keskustalla ei ole tuohon hommaan laittaa.
Ja kokemustahan Vanhasella riittää, paras valinta mikä vain olla voi.
Vastahan se Lintilä siirrettiin tehtävästä Kulmunin tieltä pois, nyt vaan takaisin, ja joku muu elinkeinoministeriksi.
Keskustasta tulee jälleen Suomen suurin puolue Sipilän valtiovarainministerin pestin myötä
Keskustan puh.johtajat ovat kyllä toivottomia tapauksia ja epärehellisyys siirtyy vuosikymmien aikana isältä pojalle/tyttärelle.
Ihan muistutuksena Anneli Jäätteenmäen faksi sotkut, Matti Vanhasen lautakasat ja Ruususet, Antti Kaikkoset Nuorisosäätiö sotkut, Pekkaresen taulukaupat, Sipilän yritystuen lastensa yrityksiin, okt hurskastelu pa kolaisilke ja nyt Katri Kulmilan 50.000€ esiintymistaitojen koulutus ja sama yritys pumppaa vaalitukea Keskustalle, vähän samaan tapaan kuin Vanhasen aikaan, Veikkaus pumppasi rahaa Vanhasen avulla Nuorisosäätiölle ja sieltä Keskulta.
Ehkä Keskustalle pitäisi saada on poliisitutkinta yksikkö, tietysti valtion piikkiin, kun Keskustan ministereille omat ja valtion rahat menevät sekaisin.
Ja oma tarina on myös Anu Vehviläisellä.
Missä Keskusta, siellä katastrofi.
Tämä hallitus ei ole Sipilän projekti, se on ollut selvää alusta asti. Turhaan Sipilä menisi sinne sotkemaan mitään, kun on ihan eri linjoilla muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mitään vanhoja äijiä tuonne!
Nuoria tyttöjäkö sitten?
Huutonaurua vedet silmissä. Ei Sipilää kannata ottaa sinne suhmuroimaan ja tuhoamaan Suomen taloutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mitään vanhoja äijiä tuonne!
Nuoria tyttöjäkö sitten?
Mieluummin kuin saastaisia setämiehiä herkkulihan perässä vainoamassa - ja niitähän kepussa riittää! Hyväksikäyttäjiä!
Valtiosetämiehillä oli mahdollisuutensa viime hallituksessa ja kuinkas siinä kävikään?
Ehdottomasti nuori ja osaava nainen hoitamaan valtionvarainministerin pestiä. Heitä kyllä löytyy keskustasta.
Hyi helvetti, sitä likaista uusliberalistia sinne nyt viimeiseksi kaivataan!
Taitaa olla loppukauden edustusmatkakin Saulilla peruttu kun on riskiryhmää, niin mitäpä muuta se tekisi?