Milloin aloitte katsoa 90 päivää morsiamena? Mikä kausi? Mistä huomasitte/löysitte sarjan?
Mikä pari jäi ensimmäisenä mieleen?
Kommentit (4)
Mä kiinnostuin sarjasta joskus viime syksynä/talvena, kun radiossa siitä puhuttiin (olin kerran sitä ennen vahingossa onnistunut katsomaan hieman, ja tykkäsin, mutta en sitten löytänyt sitä toista kertaa). Mutta sitä ei tullut sillä hetkellä lainkaan.
Sitten alkoi 7. kausi jossa vielä suomalaisnainen mukana, ja olin myyty. En ehdi kaikkia näitä oheissarjoja tuijottaa (katsoisin varmaan jos ehtisin), mutta jotain pitää seurata.
Tv5 tuli juuri noita, ja tuo Nikki? ja vanha ukko jäivät mieleen. En kyllä säännöllisesti katso.
Tyypeistä ovat jääneet parhaiten mieleen Darcy sekä Angela ja musta miehensä. Sekä se nainen, joka lensi Dubliniin sitä venäläistä (?) miestään hakemaan.
En yleensä katso televisiota, mutta kerran selasin kanavia ja näin sen Nikkin ja vanhemman miehensä, joka niitä flyygeleitä vuokrasi tms. He, joista ei nyt tiedetä enää mitään. Siitä jotenkin jäin katsomaan ja olen katsonut nyt Youtubesta sen before the 90 days kausi neljä.