Minä mietin noita uutistenlukijoiden vaatteita
En kyllä vaan ymmärrä miksi mies puetaan johtajan vaatteisiin ja uutistenlukijanainen puetaan sihteeriksi.
Mielestäni kummallakin pitäisi olla samanarvoiset vaatteet.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutistenlukijoiden vaatteet ei saa viedä huomioo pois uutisista, niin joku uutisankkuri joskus kertoi. Samoin meikkien laita.
Kerrotko vielä syyn sille, että miehen pitää pukeutua, kuin olisi menossa tärkeään businessneuvotteluun?
Ehkä se on miehille helppo ja tyylikäs valinta. Koskaan et tiedä, miten kamalia ja surullisia uutisia joudut lukemaan.
Eikö tämän pitäisi päteä myös naisiin?
Niinhän se päteekin. Hillityt vaatteet ja meikki.
Uutistenlukijat saavat lainata stokkalta vaatteita. Toki ne pitää palauttaa myyntikuntoisina. Monet lunastavat vaatteita kuitenkin itselleen, jolloin maksavat ne omasta pussistaan.
Monet valitsevat suomalaisten brändien tuotteita: uhanaa, marimekkoa, andiataa yms.
Tuo pukujuttu täytyy kumota. Se ei ole naisille reilua.
Ei meidän ole enää järkevää mennä kottorillle.
Kaikkki pystytään hoitamaan tietokoneella etänä.
Kyllä on laadukkaita housupukuja naisille, mikseivät käytä? Työasu työpaikalle.
Ne sopisivat niin ministereille kuin naisuutislukijoille
En minä ainakaan edes rahalla löydä naisena laadukkaita työvaatteita. Missä ne on?
Minäkin maksaisin, mutta missään ei myöden hienoja työvaatteita naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ne sopisivat niin ministereille kuin naisuutislukijoille
HV olen käyttänyt rumimpia mahdollisia vaatteita kuukausitolkulla
On mulla kaapissa paljetti-iltapukuja tai minkkiturkkeja.
Oikeasti kukaan meidän perheestä ei ole ostanut ainuttakaan vaatetta tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sopisivat niin ministereille kuin naisuutislukijoilleHV olen käyttänyt rumimpia mahdollisia vaatteita kuukausitolkulla
On mulla kaapissa paljetti-iltapukuja tai minkkiturkkeja.Oikeasti kukaan meidän perheestä ei ole ostanut ainuttakaan vaatetta tänä vuonna.
Minä olin joskus työttömänä ja minullakin oli kaapissa paljetti-iltapuku ja minkkiturkki. Sitten minuun yritettiin soveltaa työttömyyssääntöjä. Oli muuten aivan naurettavaa.
Mun olisi muka pitänyt tehdä elämänhallinnan takia linnunpönttöjä, vaikka lämmittelin rantasaunaa.
Maija Lehmusvirta ja nahkahame ehdottomasti paras yhdistelmä,
tohon kun pääsis niin olisin onnellinen mies.
Siira sen sijaan näyttää ihmeen kulahtaneelta vaikka on Maijaa paljon nuorempi.
Ripsa taas liian kuiva ja äänikin ärsyttävä, voisi molemmat mennä puheopetukseen.
Mulla käy Kulmunia vähän sääliksi, vaikken kannattaja olekaan.
Se ei oikeasti pysty rintojensa takia ostamaan itselleen fiksua vaatetta.
Naisethan saavat pukeutua melkein miten haluavat.
Pukuhan on helppo! Sitä voi muunnella lähes loputtomiin vain paidalla, solmioilla ja taskuliinalla. Eikä pukuja tarvitse välttämättä kun 1 tai 2. Vähän kun vaihtelee em. asusteita, niin aina on uusi ilme.
Minusta olis hauskempaa, että tehtäisiin niinku Italiassa. Eli. Mies menestysjohtajan vaatteissa ja sillä alle parikymppisellä tytöllä kepeät hepeneet jotta on vähän koko ajan jännitystä ilmassa tuleeko pieni "vaatevahinko" kaikkien miesten silmien iloksi. Ihanaa italialaisuutta myös tänne pimeään Suomeenkin :)
Siis niin kuin Mao-lakkiin ja -takkiin vai?
Miten vaatteen ”arvo” lasketaan?
Miksei saa laittaa sellaisia vaatteita kuin haluaa ja kaveri sitten vastaavasti?