Timo Harakka Audin takapenkiltä: Harmittaa kun julkiseen liikenteeseen suhtaudutaan epäillen
https://www.is.fi/autot/art-2000006530656.html
Pitää tehdä jotain ja neuvoa kuinka rahvaan pitää olla bussissa Ruuhkassa
Kommentit (25)
Niin kauan kun Suomen tiestö rakennetaan ja hoidetaan (tai ollaan hoitavinaan) julkisella l. meidän kaikkien verorahoilla, niim tasan niin kauan mun laskuissa henkilöautot on osa 'julkista liikennettä'.
Eli, jatkan mielelläni julkisen V8-liikenteen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän nämä kaikki ministerit toimii. Tehkää kuten minä sanon, mutta itse elän kyllä ihan toisin.
Tuo on kyllä kiistatta yksi parhaita elämänneuvoja. Siinä on kolminkertainen hyöty.
- saa itse tehdä kuten itsekkäästi huvittaa eli kivaa
- vähentää muiden samaa tekemistä, tyypillisesti tämä tekee tekemisen kohteesta entistäkin kivempaa ja ekslusiivisempaa
- vallankäyttö jossa määritellään mitä muut tekevät on kivaaTämä inhorealistisella otteella.
Mikä elämän neuvo. Ko tyyppi on liikenneministeri, tiedätkö sellaisen valtion viran, vai oletko niin tyhmä ettet tiedä? Kallistun tuohon jälkimmäiseen kohdallasi.
Suosittelen että googletat liikenneministerin tehtävät työliikenne järjestelyt ja vastuualueet.
Timo. Sanon tämän vain yhden kerran:
eikös Kimmo Sasi liikenneministerinä ajellu pyörällä kypärä tiukasti päässä ja meinas laittaa pyöräilykypärän ihan sakon uhalla pakolliseksi?
Vetikö Sauli Niinistö rullaluistimilla vai oliko se itsevaltioiden vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ministerit näyttäisi mallia ja matkustaisi itse kesän ajan julkisilla?
Olisivat määränneet maskit julkisiin liikennevälineisiin, niin niiden suosio kasvaisi. Oma valinta.
Kansanedustajat usein kulkee julkisilla. Taksikin on julkinen liikenneväline. Se ei vain ole joukkoliikenneväline, joka on ihan eri termi. Lol. Silti ihmiset aina ymmärtää termin julkinen liikenne joukkoliikenteeksi. Lol. Typerät ihmiset. Lol.
Eliitti jatkuvasti neuvoo tavallisia kansalaisia kuinka olla valtiolla mahdollisimman halpa, näkymätön ja tuottava samalla kun itse elävät kuin siat pellossa. Heillä on vain oikeuksia ja taviksilla velvollisuuksia.