Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi media väittää ravintoloiden olevan täynnä asiakkaita, oikeasti niissä ei juuri ketään?

Vierailija
05.06.2020 |

Ainakin Turun seudulla. Useat tuttavat tehneet tämän havainnon. Media hehkuttaa, että ravintoloiden asiakasmäärä kuin ennen koronaa, mutta sitten, kun menee itse ravintolaan, se on lähes tyhjä.

Yritetäänkö ihmisiä saada ravintoloihin sillä, että vakuutetaan muidenkin käyvän niissä?

Itse en menisi, jos ovelta näkisin, että siellä paljon ihmisiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten linkkiä siihen hehkutukseen, kiitos.

Vierailija
2/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media puhuu lähinnä trendikkäistä terasseista joissa hipsterit siemailee trendiolusia. Ne on melko täynnä. Samoin lähiöiden kaljaspurgupaikat.

Rukapaikat ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaljasieppojen vuoksi oli niin kiire saada terassit auki?

Vierailija
4/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritetäänkö ihmisiä saada ravintoloihin sillä, että vakuutetaan muidenkin käyvän niissä?"

Aika paskaa yritystä olisikin, kun tavallinen ihminen ei juuri silloin niihin halua mennä, jos tietää että ne ovat täynnä.

Päinvastoin, menen ravintoloihin silloin kun tiedän niiden olevan tyhjempiä. Laitetaan siihen päälle vielä korona-aika, niin tämä ajatusmalli tehostuu 100x.

Eli jos todella ovat nyt tyhjänä (?), niin saatan jopa lähteäkin ravintoloihin nyt.

Mikään ei ole hirveämpi asia syönnin suhteen, kuin täynnä oleva ravintola. Ei siinä voi nauttia.

Vierailija
5/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ainakaan nähnyt yhtään otsikkoa, jossa ravintoloiden kerrottaisiin olevan täynnä. Ja oikein selvitin tätä asiaa, koska olen viikonloppuna menossa ravintolaan ja mietin, että mahtuukohan niihin ja täytyyköhän ihan varata pöytä. Täysistä terasseista on kyllä uutisoitu.

Vierailija
6/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä katsomaan vaikka Triplan ravintoloita, ihme on, jos sisään mahtuu. 

Vierailija
7/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt erääseen tuttuun ravintolaan Helsingissä nyt kun aukesivat. Kaikki pöydät varattu koko kesäkuun loppuun asti. Että vaikuttaa olevan hieman ruuhkaa nyt. Räkälöissä ei varmaan käy perus porukkaa samoin kuin ennen. 

Vierailija
8/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset harhat koronspöhköllä tänään. Meille täällä Tampereella kaikki terassit on päivästä toiseen aivan piukassa väkeä.

Ps. Vaun otettu lääke auttaa.

Vierailija
9/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaljasieppojen vuoksi oli niin kiire saada terassit auki?

Ei, vaan ravintoloitsijan elinkeinonvapauden. Jos perusoikeusrajoitukselle ei ole pakottavaa syytä, niin sitä ei silloin saa rajoittaa.