Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tradenomit ohoi!

Vierailija
04.06.2020 |

Mielenkiinosta kyselen - minkä alan työtä teet (voit kertoa myös tittrlin) ja millaisella bruttopalkalla? Entä milloin olet valmistunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vm. 2004 (naispuolinen) tradenomi, työskentelen julkisella puolella hankintatehtävissä. Bruttopalkka n. 4200e/kk.

Vierailija
2/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyntipäällikkönä LVI alalla, pohjakoulutus ennen tradenomia ammattikoulupuolelta samalta alalta. Valmistuin v. 2012 ja palkka on provikoiden jälkeen noin 3400 - 4000 euroa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä, 5500 brutto, insinöörihomman ja taloushallintahomman välistä. 20 v sitten valmistuin.

Vierailija
4/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko työsi auton ja matkustamista?

Vierailija
5/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon valmistunut 2002. Pankissa töissä ja brutto 3100.

Vierailija
6/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojenkäsittelyn tradenomi, päällikköhommissa, olen nainen, 6200€/kk

Vierailija
7/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias liiketalouden tradenominainen. Olen ollut pitkään työttömänä, enkä ole tehnyt päivääkään koulutustasi vastaavaa palkkatyötä. Jouduin aikonaan jättämään opinnot kesken minusta riippumattomista syistä, mutta suoritin monta vuotta myöhemmin ne loppuun TE-toimiston pitkään jatkuneen painostuksen jälkeen työttömyyskorvauksella. Hyvää tässä oli se, että työttömyyskorvaus nousi ja aktiivimallikin täyttyi. Kuitenkaan työtä en titkinnostani huolimatta ole saanut ja työttömyys jatkuu. En odota mitään. Tulona minulla siis vain työmarkkinatuki.

Vierailija
8/9 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tradenomithan tienaa hyvin😳

Vierailija
9/9 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36-vuotias liiketalouden tradenominainen. Olen ollut pitkään työttömänä, enkä ole tehnyt päivääkään koulutustasi vastaavaa palkkatyötä. Jouduin aikonaan jättämään opinnot kesken minusta riippumattomista syistä, mutta suoritin monta vuotta myöhemmin ne loppuun TE-toimiston pitkään jatkuneen painostuksen jälkeen työttömyyskorvauksella. Hyvää tässä oli se, että työttömyyskorvaus nousi ja aktiivimallikin täyttyi. Kuitenkaan työtä en titkinnostani huolimatta ole saanut ja työttömyys jatkuu. En odota mitään. Tulona minulla siis vain työmarkkinatuki.

Mulla on tismalleen sama tarina. Paitsi, että olen tietojenkäsittelyn tradenomi ja jokusen vuoden vanhempi.