Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdin valintakokeessa kirjoittaa vain yhden vastauksen, millaisen viestin laitan yliopistolle

Vierailija
04.06.2020 |

Ajattelin tällaista.

Hei
Minulla loppui valintakokeessa aika kesken ja ehdin kirjoittaa vain toisen vastauksen. Etä valintakokeet aiheittaa minulle huimasti stressiä. Minulla alkoi huimaamaannjanpäätä särkemään. Käteni vapiaivat ja kirjoittaminen oli vaikeaa. Pyödälläni oli vain vähän tilaa eväille, joten veronsokeri laski.

Kokeen jälkeen soitin heti äidilleni. Äitini ääni vapisi, huomasin surun hänen äänestään. Äotini toivoisi kovasti, että saisin koulupaikan. Hän kuuluu koronaviruksen riskiryhmään ja stressi saattaa pahentaa hänen oloaan ja terveydentilaansa.

Olen todella kiinnostunut alasta ja kuluttanut siihen liittyvää materiaalia koko elämäni. Minua ei kiinnosta mikään muu. Hartain toiveeni olisi päästä teidän kouluunne opiskelemaan. Voisin vaikka maksaa siitä. Olen jo iältäni 23-vuotias. Tunnen jääväni vain enemmän ja enemmän jälkeen ikäisistäni, jos en saa nyt koulupaikkaa.

Haluaisin vain uuden tilaisuuden tehdä tehtävän. Muistan kyllä montako sanoo edellisessä vastauksessani oli, en tekisi sitä pidempää. En tekisi myöskään parempi laatuista, vaikka sitten tahallani huonomman. Voisin lähettää sen teille sähköpostilla. Saanko tilaisuuden?

Nyt tuntuu, että elämäni on pilalla. Olen itkenyt koko päivän. Ei tunnu enää yhtään kesältä. Mielestäni ihan korona tilanteen vuoksi pitäsi joustaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänähän se pääsykoe on helpoista helpoin tehdä, jos tekniikka pelaa. Mutta jännempää se on siellä yliopistolla tehdä, satoja muitakin siellä luettelemassa kuinka on lukenut 10 tuntia joka päivä ja siellä sitten salissa hikoilla ja miettiä.

Vierailija
2/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 

Eiköhän tuolla Porvoon yliopistosta paikka lohkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tolla et saa ainakaan mitään positiivista. Eikä valintaan voi vaikuttaa kuin edeltäkäsin kerrotuilla tavoilla, jos tuollainen valituskirje ei kuulunut niihin niin se menee roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän