Onko muita, jotka inhoaa kesäpukeutumista?
Inhoan shortseja, en ole ikinä käyttänyt niitä. Tunnen itseni niin rumaksi kesällä. Mekot ei sovi, eikä caprit.
Kommentit (7)
Eikö ”caprit” oo vähän mennyt juttu jo tai joku vanhempien ihmisten pukeutumistyyli? Itsekin ennen inhosin kesää, ja vaikka edelleen olen epävarma kropastani (joku tulee varmaan tähän haukkumaan, mutta olen normaalipainoinen siis), niin olen alkanut löytää kivoja vaatteita!
Yritä hankkia vaikka ylisuuria t-paitoja, löydät netistä haulla oversized t shirts. Tai joku kiva toppi, jos löytäisit kivan. Sitten jotkut kesähousut, sellaset löysemmät ja väljemmät. Voit käydä kaupassa kiertelemässä, kyllä varmasti jostain löytää. Ja sitten, kyllähän nytkin sataa. Ei koko kesä ole mitään shortseja tm. joten ota ilo irti kesästä, miten tahansa pukeutuisitkin! Olen itse ainakin kuullut, että enemmän muut ihmettelee 30 asteen helteellä sellaista, jolla on huppari ja kauheasti vaatetta kuin sellaista, jolla on t-paita tm. Ei muita oikeasti haittaa tai edes kiinnitä huomiota sun vaatteisiin, paitsi tietenkin itseä saattaa ärsyttää.
Laita Gina Tricot'n Molly petite - farkut ja väljä puuvillapusero. Oletan siis ettet ole ihan hoikimmasta päästä.
Inhoan! On kuuma mutta en kuitenkaan halua näytellä kroppaani kaikille. Ja ei, se ei automaattisesti tarkoita että on kauhea läski.
On mulla nykyään vähän liikakilojakin, mutta hoikkanakin inhosin kesää samasta syystä.
Inhottaa myös muut ihmiset jotka keikistelee liian paljastavissa kuteissa.
En välittäisi nähdä puolialastomia akkoja ja ukkoja, mutta kesällä joutuu.
Tulis kylmä ja sateinen kesä. Vaikka eihän sekään niitä estä. Vähentää vaan jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan! On kuuma mutta en kuitenkaan halua näytellä kroppaani kaikille. Ja ei, se ei automaattisesti tarkoita että on kauhea läski.
On mulla nykyään vähän liikakilojakin, mutta hoikkanakin inhosin kesää samasta syystä.
Tulis kylmä ja sateinen kesä. Vaikka eihän sekään niitä estä. Vähentää vaan jonkin verran.
Mulla ihan samat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Päässä vikaa, pukeutukaa burkhaan.
Paita ja housut kesät talvet. Niillä mä selviän.
Käärit vähän farkkuja ja laitat teepaidan. Onpa vaikeaa.