Seiska: Maajussi-Maunon sinkkupäivät ohi – rakastui fitness-kisaajaan
Perniöläistä viljatilaa pyörittänyt ja IT-alan hommia paiskinut Mauno ei löytänyt ohjelmasta Sitä Oikeaa. Osasyynä tähän saattoi olla se, että mies tuli jo esittelyssään heittäneeksi kriteerikseen naisen hoikkuuden.
– Jos menee ylipainon puolelle, niin en silloin viehäty, mies pamautti.
Kommentit (7)
Mauno on komea ja määrätietoinen, onnea heille vielä ensi kuullekin.
Ihan käsittämätöntä, että normaalipainoinen mies sai lokaa niskaansa siitä, että sanoi ettei viehäty ylipainoisista naisista.
Miksi kukaan normaalipainoinen haluaisi ylipainoisen naisen, jos normaalipainoisia ja jopa hoikkiakin on tarjolla. Sama pätee toki kääntämällä sukupuoliroolit. Minä olen hoikka nainen ja haluan myös hoikan miehen.
Ketju pian täynnä vihapuhetta. Onnea parille!
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä, että normaalipainoinen mies sai lokaa niskaansa siitä, että sanoi ettei viehäty ylipainoisista naisista.
Miksi kukaan normaalipainoinen haluaisi ylipainoisen naisen, jos normaalipainoisia ja jopa hoikkiakin on tarjolla. Sama pätee toki kääntämällä sukupuoliroolit. Minä olen hoikka nainen ja haluan myös hoikan miehen.
Kai se johtui siitä, että noin pinnallisia asioita ei "kannata" sanoa. Yleisesti hyväksyttävää olisi kai kertoa haavekumppanin arvoista ja luonteesta. Vaikutat paremmalta ihmiseltä, kun et ajattele avoimen pinnallisesti.
Sitä minäkään en oikein ymmärrä, että miksi pinnallisiin asioihin keskittyvistä asioista suututaan. Varsinkin, kun lähes jokainen kiinnittää kumppaninsa ulkonäköön huomiota.
Eikö tällä miehellä ollut lapsia jo? Eli ei kyllä naiselle mikään saalis. Käytetty mies.
Mauno oli kyllä ohjelmassa hyvä tyyppi! Positiivinen ja kannnustava. Uskon, että ihan hyvää aviomiesmateriaalia.
Hyvää kesää Mauno!