Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka päästä eroon itsesyytöksistä, kun jäi huonoon suhteeseen jumiin vuosiksi ja menetti siinä parhaat aikuisvuotensa?

Vierailija
04.06.2020 |

Vaikka olen jo sinkku, mietin tuota suhdetta ja olen tajunnut, että olisi pitänyt lähteä jo vuosia sitten. Parhaat aikuisvuoteni menivät huonossa parisuhteessa. (25v-37v) Vaikka eron merkit olivat ilmassa jo kolmenkympin kieppeillä. Kaduttaa ja harmittaa. Miten monta hyvää miestä meni ohitseni kun roikuin väärässä?! :'(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti menneisyydestä. Se ei muutu vaikka miten jossittelisit ja surisit. Paras vain ajatella, että näin tämä nyt meni, ja sille en voi mitään, mutta tulevaisuudelle voin vaikka mitä. Ja alat elää sellaista elämää mikä tuntuu hyvältä. Menneet on jo surtu ja mietitty, niitä ei tarvitse enää kelailla. Joka kerta kun ajatus menneestä tulee päähäsi, opettele työntämään se pois. Se on jo ajateltu, sitä ei enää ole.

Vierailija
22/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Pääsit huonosta suhteesta "noinkin varhain". Jotkut eivät pääse koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, kuinka paljon sinua harmittaa, jos nyt hukkaat aikaa tuon huonon suhteen murehtimiseen ja sitten vaikka sairastut vakavasti ja elämä oli sitten siinä. Työstä edellisen suhteen osalta mieltä vielä vaivaavat asiat, raivoa ja itke jos siltä tuntuu JA ala myös tekemään suunnitelmia sekä työtä paremman nykyhetken ja tulevaisuuden eteen.

Vierailija
24/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teitä on sitten kaksi, jotka pilasitte elämänne parhaat vuodet? Äly hoi! Lähtekää ajoissa, älkää viekö toisten elämää

Vierailija
25/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitää.

Vierailija
26/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

://

Vierailija
27/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit rakastua !

Vierailija
28/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja...

sinc

Vierailija
29/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä. Itse olen ollut samassa paskassa suhteessa ikävuodet 18-30 v. Kun uskaltaisin lähteä!! Olen pilannut elämäni ihan totaalisesti.

Vierailija
30/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä. Itse olen ollut samassa paskassa suhteessa ikävuodet 18-30 v. Kun uskaltaisin lähteä!! Olen pilannut elämäni ihan totaalisesti.

Vielähän sulla on elinajanodotetta jäljellä sellainen 50 vuotta. Miten se elämä olisi pilalla yhden huonon ihmissuhteen vuoksi?

Vierailija
31/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYväksymällä asian

Vierailija
32/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista se on celavie

Vierailija
33/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehh!!

Vierailija
34/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu vaikka sillä, että monen muunkin parhaat (nuoruus)vuodet valui myös hukkaan köyhänä, sairaana, työttömänä, masentuneena jne. eli yksin kotona rahattomana ja epätoivoisena kökkien. Voit sentään hankkia vielä hyvän suhteen ja olet aika nuorikin kuitenkin. Joidenkin ongelmille ei loppua näy koko elämän aikana eikä tuollaista huonoakaan suhdetta tule koettua saati mitään hyviä sitten.

Vierailija
35/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaudu vaikka sillä, että monen muunkin parhaat (nuoruus)vuodet valui myös hukkaan köyhänä, sairaana, työttömänä, masentuneena jne. eli yksin kotona rahattomana ja epätoivoisena kökkien. Voit sentään hankkia vielä hyvän suhteen ja olet aika nuorikin kuitenkin. Joidenkin ongelmille ei loppua näy koko elämän aikana eikä tuollaista huonoakaan suhdetta tule koettua saati mitään hyviä sitten.

Niinpä. Joillekkin nuoruutta ei ees koittanut kun kuolivat sitä ennen.

Vierailija
36/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä irti menneisyydestä. Se ei muutu vaikka miten jossittelisit ja surisit. Paras vain ajatella, että näin tämä nyt meni, ja sille en voi mitään, mutta tulevaisuudelle voin vaikka mitä. Ja alat elää sellaista elämää mikä tuntuu hyvältä. Menneet on jo surtu ja mietitty, niitä ei tarvitse enää kelailla. Joka kerta kun ajatus menneestä tulee päähäsi, opettele työntämään se pois. Se on jo ajateltu, sitä ei enää ole.

Eikö ennemminkin pitäisi käsitellä asiat loppuun, niin että sen jälkeen olisi vapaa elämään uutta elämää eivätkä samat asiat enää palaisi vaivaamaan?

Vierailija
37/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaikuttaa menneisyyteen, mutta tulevaisuuteen voit vaikuttaa. Kiitä itseäsi, että lähdit nyt ja elä hyvä loppuelämä.

Vierailija
38/38 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin käy sääliksi, kun välillä näkee pariskuntia, jossa nuori nainen ja joko nuori mies, tai jopa reilusti vanhempi. Ja mies kohtelee naistaan huonosti, puhuu hänelle ja hänestä rumasti, flirttailee toisille naisille ja jatkuvasti vihjailee, miten vientiä olisi ja se ja se nainen on tosi kuuma/olisi kiinnostunut. Aina kun näitä tulee vastaan, tekisi mieli sanoa, että ei kannata jäädä tuohon. Mutta ei ketään voi sillä lailla pelastaa. Mies voi olla vaikka minkälainen porsas ja nainen vaan katselee sitä ja samalla heittää oman elämänsä hukkaan.