Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Seksi ja raskaus
07.07.2006 |
Utelen siis, että miten muilla yhdistyy parisuhteessa seksi ja raskaus? Meillä (lue minulla) kun ei tunnu tuo yhdistelmä onnistuvan. Olenko joku kummajainen..?
a) pahoinvointia, väsymystä jne on aika ajoin (paikallaan istuessa/maatessa on ihan hyvä olokin, mutta kun ylös nousee/alkaa liikkua, ei jaksakaan enää mitään)
b) eikös alkuraskaudessa ole km riskikin seksistä..(?)
c) kun vaan (valitettavasti) seksi ei nyt voisi vähempää kiinnostaa (ja mies vetää herneet nenään).. =(
Olisi kiva kuulla, miten muilla? Vaikka toki on jokaisen oma asia, mutta jakaa kokemukset ken tahtoo! ;)
Minni rv7+3
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Luin mielenkiinnolla tätä ketjua, ja luulin löytäväni edes yhden kohtalotoverin. Mutta näköjään en. Mutta siis itse kuvittelin aina, että nauttisin seksistä entistäkin enemmän raskauden aikana, saanhan vihdoin vähän kokoa ja näyttävyyttä lattarintoihini, ja toisaalta masussa kasvaisi rakkautemme hedelmä. Mutta säälittävä tosiasia on, että plussauksen jälkeen meikäläisen halut ovat olleet täysin nollassa (tätä ehkä suurensi vielä se, että pari kertaa seksin jälkeen tuli lievää veristä uotoa, jota säikähdin aika kovin), ja tämä haluttomuus on tosiaan todella raskasta, sillä toisaalta mieli tekisi, mutta kun hommaan ryhtyy niin heti ensimmäisen 30 sekunnin jälkeen halu katoaa ja koko homma alkaa puuduttamaan. Olemme kuitenkin n. kerta viikkoon/kahteen harrastaneet sitä, mutta nyt on vähän taukoa taas menossa, kun tämä asia suututtaa itseäni niin kovin. Minä todella haluaisin pystyä nauttimaan, mutta kun en vaan pysty. Mitä voisin asialle tehdä? Kohta puoli vuotta edellisestä orgasmista, joten alkaa oikeasti puuduttamaan, ja ennen sentään pystyin itse itseni tyydyttämään milloin vaan ja melkein missä vaan, mutta nyt ei ole edes siitä toivoa. Ehkä täytynee vain odotella ja antaa ajan kulua...
Rv 28