Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoarvio n rv 35, minkä kokoinen syntyessään?

28.05.2008 |

Meille olisi ilmeisesti tulossa isompi vauva :)

Esikoinen syntyi rv 39 ja painoi 3100g...

Mutta nyt painoarvio oli rv 28 1.5kg.. Nytten tehtiin uusi rv 35 ja 3.5kg!!!! oli tuo arvio.

Pelkään ja mietin kuinka isoksi vauva kasvaa jos on loppuun asti??

Lisäksi osaako joku sanoa kun kohdun kaulaa jäljellä sentti ja sormelle auki.. Kokemuksia, meneekö laskettuun aikaan asti?? No sitä tuskin kukaan osaa sanoa varmasti :D Mutta kokemuksia???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tekay.fi/chart/efw.php?vk=5&cm=1500&vk2=12&cm2=3500&vk3=rvk&…

Eli tuolla voi katsella tuota painon kehitystä.

Edellisessä raskaudessa mulla painoarvio oli rv36 3,3kg. Lääkäri sanoi, että hyvin ehtii vielä kilon kasvaa. Painoi syntyessään sitten 4340g.

Kohdunsuun tilanne aika normaali uudelleensynnyttäjälle, joten se ei kyllä kerro sitä, että tulisi aikasemmin. Mulla ollut rv36 kohdunsuu auki 4cm ja käynnistykseen meni rv42. Mutta eihän niistä koskaan tiedä.

Vierailija
2/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ja tänään..

Edellisenä iltana lähdin päivystykseen kipeiden supistusten vuoksi. Jatkui koko päivän ajan.. jatkui eilen aamulla, päivän ja illalla takaisin päivystykseen..

No siihen loppui supistukset.. Yön olin osastolla.. ja aamulla lähdin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli näin kun neljättä odotin niin painoarvioksi saatiin viikolla 36 noin 3kg ja silloin samana päivänä kun poika syntyi 25.3.08 ultrattiin ja siinä saatiin painoksi 3600 ja kun poika sitte synty niin hän painoikin 4800g

Vierailija
4/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eräässä raskaudessa painoarvio viikolla 36+ 4300g. Järkytyin. Vauva syntyi viikolla 40+4 ja painoi 4180g. Sen jalkeen en ole loppuraskauden painoarvioista paljon perustanut. Neuvolan terkkari sanoikin, että jos jokin mitta poikkeaa paljon, kone ei osaa laskea arvoita oikein. Eli meillä lakimitta viikkoja edellä "normaalista". Tämä taas johtuu siitä, että kaikki perheessämme isopäisiä, vanhemmat mukaan lukien. Syntyessä vauvojen päänympärys ollut 35,5-39cm.