Miten / mistä tarkistaa, onko alueella esim kaupungin vuokra-asuntoja?
Harkitaan asunnon ostamista PK-seudulla. Mistä voisi helposti tarkistaa, onko lähistöllä esimerkiksi kaupungin vuokra-asuntoja tai muuta yleishyödyllistä asumista? Y-säätiö, päihdeasunnot yms.
Kommentit (26)
Pahoinvointia ei luo ne köyhät vaan APn kaltaiset jotka pyrkivät eriarvostamaan alueita ja syventämään luokkajakoja. Yhteiskunta pyrkii monilla toimilla päinvastaiseen joten Ap on sekä haitallinen yksilö että ärsyttävän kuuloinen naapuri.
On niitä vuokra-asuntoja vähän joka puolella. Nähtävästi olette aika nuoria ja silti noin piintyneet asenteet. Muista aina, että vuokra-asunnoissa asuu suurimmaksi osaksi kunnon väkeä. Nyt kyllä vähän naurattaa. Espoossakin löytyy.
Mulla on yksi haastava sijoitusasunto, kun alueella asuu aika paljon ma*hanmuuttajia. Juuri kun vuokralainen oli tulossa katsomaan asuntoa, niin porraskäytävän läheisyyteen parkkeerasi nuori s*malinainen, joka omalla äidinkielellään kovaäänisesti puhui puhelimeensa. Mun oli pakko keskeyttää hänet ja lähes rukoilevalla äänellä pyysin jatkamaan häntä puhelua pidemmällä vähintään talon takana. Annoin hänelle 20 euroa käteen ja hän teki onneksi työtä käskettyä. Sain asunnon vuokrattua.
Vierailija kirjoitti:
Pahoinvointia ei luo ne köyhät vaan APn kaltaiset jotka pyrkivät eriarvostamaan alueita ja syventämään luokkajakoja. Yhteiskunta pyrkii monilla toimilla päinvastaiseen joten Ap on sekä haitallinen yksilö että ärsyttävän kuuloinen naapuri.
Pidetään keskustelu aiheessa eikä henkilössäni. AP
Me asutaan Itä-Helsingissä kaupungin vuokra-asunnossa eikä meidän lähellä ole mitään häiriköitä. Pari ulkomaalaistaustaista perhettä on omistusoikeusasunnoissa, mutta ei nekään möykkää.
Sukulainen asuu Skattalla kaupungin vuokra-asunnossa, joten niitä löytyy myös hyviltä alueilta.
:D kyllä, onhan se ihan eri juttu miettiä saako pitää katon päänsä päällä ja katsoa kun kaveri ajaa pyörällä joka hajoaa kohta alle, kun itse saa harrastaa mitä haluaa, välipala-aikana on ihan vaihtoehtoja ja kaveri ei pääse mukaan huvipuistoreissuille kun ei ole rahaa...
Tulen itse köyhästä perheestä ja kyllä minä ainakin osaan olla todella tyytyväinen että meillä on mahdollisuus tarjota lapsellemme enemmän. En usko hetkeäkään siihen että lapset katsoisivat pienituloista yksinhuoltajaa naapuritalosta sillä tavalla että jee, enpä käy kouluja tai koita panostaa uraani kun näyttää niin mahtavalta ettei tarvitse miettiä mitä tekisi kesäpäivänä kun voi lähteä minne tahansa... Huono provo on ennen kaikkea huono provo. P.s. naapurin yksinhuoltaja on ihana ihminen joka tekee töitä, jonka lapsi on upeasti kasvatettu.