Hanna G näyttää mallia ahtaasta asumisesta: kaksiossa 5 hlöä!
Hannan uusi projekti vaikuttaa mielenkiintoiselta. Vuokrasivat 1900€/kk 2h+k Sörnäisistä. Jotain erilaista kuin heidän aiemmat hulppeat asunnot. Jään mielenkiinnolla seuraamaan, miten sujuu.
Kommentit (19)
Mikä helvetin kaksio maksaa sörkässä 1900 ekee kuussa, aivan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin kaksio maksaa sörkässä 1900 ekee kuussa, aivan uskomatonta.
Samaa mietin. Onko tässä nyt kyseessä joku 80 neliön kaksio?
Huoneiden lukumäärä tai neliöt eivät kerro oikeastaan mitään asunnon toimivuudesta. Pohjaratkaisu on pääasia. Pienikin asunto hyvällä pohjalla voi toimia perheellekin.
Ei ole kaksio. Tuon talon A-portaan ylimmässä kerroksessa on kaksi asuntoa ja kumpikaan ei ole kaksio.
Monta virhettä. Asuvat väliaikaisesti juuri entisöidyssä entisessä margariinitehtaassa ylimmässä kerroksessa, jossa ei ole kaksioita. Muuttavat uuteen kotiin kesän jälkeen. Kesän ovat mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Monta virhettä. Asuvat väliaikaisesti juuri entisöidyssä entisessä margariinitehtaassa ylimmässä kerroksessa, jossa ei ole kaksioita. Muuttavat uuteen kotiin kesän jälkeen. Kesän ovat mökillä.
Siis mitä? Muuttavat taas kesän jälkeen. Viides asunto muutaman vuoden sisään. Eihän siinä mitään, mutta raskasta lapsille.
Onko tuo Margariinitehtaassa asuminen liian kallista heille?
Muuttavat taas syksyllä? Mistä Hannan rauhattomuus johtuu?
Joonas hiihtelee perässä. Eikö hänessäkään oke miestä sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vain kesäasunto
Miksi eivät olleet kesää vanhassa kämpässä? Mitä järkeä muuttaa pariksi kuukaudeksi?
Jännä kyllä. Miten niillä on varaa muuttaa jatkuvasti ja maksella noin järkyttäviä vuokria.. Miksiköhän Hanna ei puhu tästä asiasta laisinkaan.
Mä luulen, että Hannan itkuinen instastoori if-vakuutuksesta ja pettymyksestä liittyi tähän asuntokuvioon. Veikkaan, että vanha kämppä oli irtisanottu ja sitten kävi ilmi, että mökkiä ei tipu, ja uusi vakkarikoti on varmaan vuokrattu vasta syksystä alkaen. Eli siksi muuttivat nyt kaupunkiasuntoon eivätkä mökille. Aiemmin tämän viikonlopun sunnuntaiserviisin piti tulla mökiltä, mutta nyt siitä ei puhuta mitään. Hannan tiedotuslinja vähän ärsyttää, muutoksista ja ongelmista ei ikinä puhuta yhtään mitään, vaikka kaikki seuraajat varmasti ymmärtävät, että aina kaikki ei suju suunnitelmien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Hannan itkuinen instastoori if-vakuutuksesta ja pettymyksestä liittyi tähän asuntokuvioon. Veikkaan, että vanha kämppä oli irtisanottu ja sitten kävi ilmi, että mökkiä ei tipu, ja uusi vakkarikoti on varmaan vuokrattu vasta syksystä alkaen. Eli siksi muuttivat nyt kaupunkiasuntoon eivätkä mökille. Aiemmin tämän viikonlopun sunnuntaiserviisin piti tulla mökiltä, mutta nyt siitä ei puhuta mitään. Hannan tiedotuslinja vähän ärsyttää, muutoksista ja ongelmista ei ikinä puhuta yhtään mitään, vaikka kaikki seuraajat varmasti ymmärtävät, että aina kaikki ei suju suunnitelmien mukaan.
Siksi häntä varmaan kritisoidaankin niin paljon, koska hän maalaa elämästään keinotekoisen kuvan. Totuus onkin sitten karumpi kuin kulissit.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Mihin se mökki katosi?
Onkoha se Hannan vanha kämppä vuokrattu vai myyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Mihin se mökki katosi?
Onkoha se Hannan vanha kämppä vuokrattu vai myyty?
Vasta viime viikolla hän kertoi vieneensä astioita vuokramökille.
Se asunto mihin muuttivat, näyttää ig:n mukaan aika isolta. Ei todellakaan ole mikään 50 neliön luukku.
Eikö tuolla hinnalla olisi saanut isomman kämpän jostain muualta Helsingistä?