Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla koskaan ollut ikäistäsi ystävää joka olisi kuollut nuorena?

Vierailija
03.06.2020 |

Onko sinulla koskaan ollut ikäistäsi ystävää joka olisi kuollut nuorena?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. :( Leikimme jo ihan pieninä päivähoidossa, mutta varsinaisia ystäviä meistä tuli silloin, kun hän oli yhdeksännellä luokalla ja minä olin juuri aloittanut lukion. Olimme molemmat vähän yksinäisiä, mutta taisimme molemmat pelastaa toistemme vuoden. Hän lähti sitten lukioon toisaalle, mutta pidimme edelleen yhteyttä ja näimme kun voimme.

Ennen 18-vuotissyntymäpäiväänsä hän sairastui keuhkosyöpään ja menehtyi noin kolmen kuukauden päästä. Se oli (ja on edelleen) niin repivän surullista, että sitä on vaikea ymmärtää. Keuhkosyöpä on käsittääkseni harvinainen tupakoimattomilla nuorilla, mutta niin se vain tuli...

Mä olin se, jonka serkku kuoli 20-vuotiaana syöpään ja hänellä oli juuri keuhkosyöpä. Hän tupakoi, mutta kuulemma noin nuorella ihmisellä sillä tupakoinnilla/tupakoimattomuudella ei vielä ole hirveästi merkitystä syövän synnyssä.

Vierailija
62/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen avopuolisoni teki itsemurhan 28-vuotiaana. Hän oli sairastanut vaikeaa psyykkistä sairautta alle vuoden.

Vanha kaveri kotipaikkakunnalta kuoli 30-vuotiaana aivoverenvuodon komplikaatioihin.

Ensimmäinen noista menetyksistä oli traumaattinen ja työstin sitä monta vuotta. Toinen opetti ehkä enemmän olemaan kiitollinen omasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ampui itsensä nelikymppisenä.

Vierailija
64/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kuoli 24 vuotiaana avomiehensä käsissä. Ampui tytön kuoliaaksi ja pakeni itse paikalta. Saatiin onneksi kiinni, mutta tuolla sekin nykyään vapaana hilluu.. 

Samoista piireistä yksi poika tappoi itsensä 16 vuotiaana ja poika, johon olin joskus ollut tosi ihastunut kuoli tukehtumalla omaan oksennukseensa vähän päälle parikymppisenä. 

Vierailija
65/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ikätoveria muistan. Yksi luokkakaveri kuoli leukemiaan muistaakseni yhdeksän-kymmenen ikäisenä. Yläasteella selän takana matikantunnilla istunut tyttö, joka kerran tunnin päättyessä koputti olkapäähän tai jotain sellaista ja sanoi, "Mä tykkään susta." Ehkä onnettomuus, ehkä ei. Rinnakkaisluokan kundi, jonka muistan sellaisena, ettei hän kiusannut koskaan ketään, mopo-onnettomuus.

Vierailija
66/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä teki itsemurhan 21 vuotiaana.

Vierailija
67/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni tähänkin ketjuun tuli joku jumalatrolli ja sen takia ketju poistetaan. Ärsyttävää, mene oikeesti sekoilemaan johonkin muualle!! Ketään ei kiinnosta skitsoilusi.

Vierailija
68/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
69/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren parin kaksoismurhassa kuolivat ystäväni Turussa vuonna 2000.

Vierailija
70/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella luokallani ollut poika kuoli 22-vuotiaana. En tiedä kuolinsyytä, mutta aika ns. "rankkaa" elämää näytti viimeiset vuodet eläneen, joten liekö päihteistä, niiden aiheuttamista sairauksista tai itsemurhasta löydy kuolinsyy. 

Vierailija
71/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavan paljon itsemurhia! :( 

Mun kaveri kuoli myös vähän yli parikymppisenä. Oli vuosia aiemmin kaatunut ja lyönyt päänsä, saanut aivoverenvuodon mutta ei ollut uskaltanut mennä lääkäriin. Alkoi saada epilepsiakohtauksia. Myöhemmin sai kovan päänsäryn, ei mennyt lääkäriin silloinkaan ja sitten kuoli. 

Vierailija
72/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon nuorena kuolleita. Minun ikätovereistani ei tietääkseni kukaan ole kuollut alle viisikymppisenä.

Vierailija
73/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ystävä 24v elämäniloinen, kavereita paljon, silti oli ampui itseään haulikolla päähän. ex mieheni 37v hirtti itsensä.

Tane?

Vierailija
74/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v. Alkoholi vei.

Vierailija
75/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teiniaikojen ystäväni kuoli vähän päälle parikymppisenä. Joskus mietin, mitä kaikkea hän on missannut kaikki nämä vuodet, koska kuoli niin nuorena.

Vierailija
76/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä jäi auton alle 7-vuotiaana. Muistan yhä kuin eilisen päivän vaikka olen lähes 30v. Siihen aikaan ei mitään terapioita annettu, suu suppuun vaan ja kyyneleet piiloon. Tämä on vaikuttanut minuun syvästi. En pysty katsomaan mitään elokuvia/sarjoja joissa lapsi kuolee traagisesti koska näin ruumiin.

Perheystävien poika jäi mopolla rekan alle 14-vuotiaana. Kuski ei nähnyt, ei olisi voinut mitenkään reagoida.

Siskon kaveri veti lääkepurkin tyhjäksi 16-vuotiaana.

24v tuttu mies kuoli synnynnäiseen sydänvikaan, oli yrittänyt hakea apua oireisiin kauan.

Vierailija
77/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks luokkatoverini Jaakko taisi kuolla n. 24-vuotiaana. Satuin näkemään kuolinilmoituksen lehdestä v 2008. En tiä mikä tuli. oli aika älykkö, lukiokin meni kahesa vuodessa. Viimeisen kerran näin kutsunnoissa.

Vierailija
78/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaislukalla ollut Kimmo kuoli kolarissa n 23-24 vuotiaana. Oli jonku porukan matkassa.

Lukiossa ollessani siellä muuan tyttö otti jotain pillereitä ylimäärin ja menehtyi.

Amis-aikaisen tutun kuolinilmoituksen näin lehdestä reilu 10 v sitten. Ei kerennyt 21:tä täyttää. Muistan että muutaman kerran se soitti mulle baarista yökolmen seudussa ja kyseli kyytiä. Opiskeluajoilta sillä oli jäänyt numeroni puhelimen muistiin. Tapahtui varmaan 1-2-v ennen kuolemaa

Vierailija
79/99 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkatoveri kuoli 21 vuotiaana. Taiteilijapoika joka ahdistui ja riisti elämän lääkkeillä. Hänen vanhempansa pitivät poikansa teoksista näyttelyn postuumisti muistoa kunnioittaen

Vierailija
80/99 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lukioystävä kuoli vähän ennen 25v juuri kun elämässään oli vihdoin kaikki hyvin, vieläkin mietin välillä olisinko voinut jotenkin estää, vaikka tästä on melkein 10v :'( Itselle tosi vaikea paikka katsoa sivusta, kun lukion kaveriporukasta ne hänen 3 "parasta ystävää" hylkäsi hänet kun alkoi voida huonosti, siis jo ennen kuin tämä lopulta tapahtui.  Olit kai liian herkkä tähän maailmaan S, toivottavasti sun on nyt parempi <3