Lue keskustelun säännöt.
Kuparikierukka melkoisen kallis...
07.07.2006 |
Kuinka paljon teillä on ihmiset maksanut kuparikierukka?? Laitoin keväällä ja hinta oli 120e vähän yli kun apteekista hain.
Kommentit (6)
n. kk sitten laitettiin, ihme tiputtelua ollut koko ajan mutta toivottavasti tästä tasaantuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta tyytyväinen olen silti, koska laittaminen ei maksanut mitään ja hyvin on sopinut. Normaali kierto ja normaali vuoto, ei kipuja missään vaiheessa.
kun ei tarvitse muusta ehkäisystä maksaa ja kuukautisten vähitellen pois jäädessä ei tarvitse enää siteistä tai tamponeistakaan maksaa.
ja oletti ilman muuta, että tuolla hinnalla puhutaan hormonikierukasta.
Hups!
Kovin väittävät kyllä että on kuparikierukka ja että hinnat olisi nousseet... Toisaalta kun olen itsekin miettinyt asiaa niin vuoto on vähentynyt ja ei ole edes kuukautiskipuja(ennen kierukkaa runsaat ja kivuliaat kuukautiset) Johan tässä on muutama kuukausi asiasta kiistelty ja ovat kuulemma soitelleet ties mihin ja aina päädytään samaan tulokseen. Hinta on nyt vaan noussut!!! Kysykää ihmeessä muut hakijat ennen laittoa hintaa. Minulle luvattiin ensin 34e mutta olikin miltei 3 kertaa kalliimpi.