Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi ihmistä alkoi kiusaamaan minua eräässä facebook ryhmässä

Vierailija
03.06.2020 |

Luulin ettei siellä ole kiusaamista. Oletko sinä kärsinyt somekiusaamisesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ne on eri mieltä asiasta ja vittuilee nyt kaksissa tuumin minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hiljaa ryhmissä. En siis ole kärsinyt.

Vierailija
4/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa ei IKINÄ kannata omalla nimellään kertoa mielipidettään, jos se poikkeaa massasta. Jos kyseessä onkin mielipide, joka voi loukata jotakuta ihmisryhmää esimerkiksi, niin parempi ollakin hiljaa, mutta vaikka kyse olisikin jostain "minusta sininen on ruma väri", niin sekin ottaa joitakin niin tunteisiin, että ei tiedä onko joutunut piilokameraan.

Vierailija
5/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta,ei siellä mitään kannata kirjoittaa..ollaan vain ollakseen

Vierailija
6/6 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt somekiusaamisesta. Se lähti minut estoon laittaneesta äijästä, joka halusi vinkua ryhmässä miten olen törkeästi jättänyt hänet. Sellaisen lihavan psykopaatin, josta saa somessa käsityksen kuin kiltistä nallekarhusta. Naislauma hönkäsi heti mukaan ja päätti porukalla, että tottakai asia on niin kuin tämä psykopaatti väitti sydäntä raastavissaan tarinoissaan. Osa naisista jopa mesetti tai soitti minulle (minulla on harvinainen sukunimi, joten nron löysi silloin helposti) ja  paasasi potaskaa.  Poistin kaikki sometuttavat kontakteistani välttääkseni enempää kommentoitia suoraan minulle. Oli se vaan outo juttu. Ihmiset uskovat somessa aivan mitä tahansa, jos joku manipulaattori pääsee vauhtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi