Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmuni maksaa itse takaisin koulutuksensa!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti olisi maksanut, ellei asiasta olisi noussut kohu.

Ei tietenkään olisi. Muutenhan se olisi maksanut itse jo alun alkaen. Yrittää pelastaa poliittista uraansa.

Miksi Kulmunin olisi pitänyt itse alun alkaenkin maksaa koulutus? Eiväthän muutkaan ministerit näitä

koulutuksia itse maksa. Ministeriö ne maksaa hankintasopimuksen mukaan.

Alatteko nyt kysellä kaikilta muiltakin ministereiltä, että miksi ette itse maksanut 

ministeriöiden hankkimia koulutuksia?

En minä sanonut, että pitäisi maksaa. Minä sanoin, että hän ei olisi maksanut sitä, ellei kohua olisi noussut. Nyt kun valtion rahojen törsäily tulikin päivänvaloon, niin hän yrittää pelastaa, mitä pelastettavissa on. Luoja vain tietää, miten surutta veronmaksajien rahoja oikeasti käytetään, mutta ne kaikki eivät vain tule julkisuuteen.

Ei, vaan sinä sanoit: "Muutenhan se olisi maksanut itse jo alun alkaen"

Ei hänellä ollut mitään perustetta maksaa alun alkaen sitä koulutusta, koska se ei kuulu asiaan, eivät muutkaan maksa.

Lue nyt ne kaikki viestit. Ihan ajatuksen kanssa.

Vierailija
62/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykiatria hän tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo summahan on tosiaan ihan posketon.

Se vastaa toimeentulotuella elävän köyhän ihmisen usean vuoden käytettävissä olevia kuukausituloja.

Itsekontrolli noilla poliittisilla eläimillä ja broilereilla toimii vasta kun asiasta nousee kohu.

Moraalia ei ole.

Vierailija
64/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Kulmuni-parkaa. Hirveä riistohinta muutamasta puhetunnista. :( Kyllä itkettäisi maksaa noin hirveä hinta tyhjästä.

Varsinkin kun ei kovin paljon auttanut. Ei pahalla mutta Kulmunin puhetyyli on ÄRSYTTÄVÄ, tätimäinen ja holhoova kun a r t i k u l o i  oikein ajatuksen kanssa.

Varmasti fiksu likka. Mutta poliitikkona en pidä. Ja on se niin kepumaista tuo huijaaminen sorry vaan. Siellä on niin paljon hyvävelijasiskopiiripienipyörii- firmoja joiden palveluja ostetaan valtion piikkiin. Niin tämäkin koulutusfirma oli iso Kepun vaalirahoittaja. Vai ei korruptio rehota Suomessa?

Vierailija
65/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo summahan on tosiaan ihan posketon.

Se vastaa toimeentulotuella elävän köyhän ihmisen usean vuoden käytettävissä olevia kuukausituloja.

Itsekontrolli noilla poliittisilla eläimillä ja broilereilla toimii vasta kun asiasta nousee kohu.

Moraalia ei ole.

Joo, meikäläinen ei tienaa vuodessa noin paljon.  :(  

Vierailija
66/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku asiasta nillitystä. Mitään laitonta ei ole tapahtunut.

Vierailija
67/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tietysti on maksaa kun jäi kiinni housut kintuissa. Kehtaa vielä väittää, ettei tiennyt kovista hinnoista, ministerin voisi laittaa vaihtoon.

Vierailija
68/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmuni sanoi itse, että hallinto on vastannut sopimuksesta ja summan suuruus oli yllätys myös hänelle. Kun media nosti asiasta kohun, totta kai Kulmunillekin selvisi, että summa oli posketon.

Hän perusteli takaisinmaksua juuri siksi, että summa oli kohtuuttoman suuri. Ei hän omien sanojensa mukaan tiennyt alun alkaen tuosta hinnasta.  Asian tulkinta riippuu siitä, ketä kukin uskoo.

Vierailija
69/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmuni sanoi itse, että hallinto on vastannut sopimuksesta ja summan suuruus oli yllätys myös hänelle. Kun media nosti asiasta kohun, totta kai Kulmunillekin selvisi, että summa oli posketon.

Hän perusteli takaisinmaksua juuri siksi, että summa oli kohtuuttoman suuri. Ei hän omien sanojensa mukaan tiennyt alun alkaen tuosta hinnasta.  Asian tulkinta riippuu siitä, ketä kukin uskoo.

Sanotaan että asiat on niinkuin siltä näyttää.

Tässä tapauksessa Kulmuni on päätynyt katkopuhekoulutuksen takaisinmaksuun koska on jäänyt asiasta kiinni hyvät housussa ja yrittää nyt kohentaa jukisuuskuvaansa.

Vierailija
70/70 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omaan korvaan vähän pahalta, että valtiovarainministeri ei tiedä, paljonko (valtion) rahaa menee mm. tällaiseen koulutukseen. Toivottavasti muu rahaliikenne on hanskassa paremmin 😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi