Ei hyvää päivää ja herranjestas naapuri vei autonsa Lampun vaihtoon korjaamolle
Vaikka hänellä on ”mies” kin, mää jättäisin Kyllä tumpelon.
Kommentit (47)
Uusista autoista ei saa itse vaihdettua. Pitää vaihtaa usein vielä koko umpio.
Harmi, että sulla on niin vanha auto.
Uusissa vähän eri systeemit nääs.
Osa autoista vaatii jonkin verran purkamista lamppua vaihdettaessa. Ei onnistu välttämättä ihan kotona, eikä kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mun miehellä menee max 3 min lampun vaihtoon.
Ap
Miten vanha auto teillä on ????
Ledvalaistus ( 1 kpl) kustantaa vaihdettuna rapiat 1100 €. Vanhoissa autoissa on enemmän järkeä.
Minäkin tein niin, kun olin ensin pari tuntia yrittänyt itse. Ranne verillä, eikä onnistunut. Sellaisia autoja on. Korjaamo sitten velotti jotain nimellistä, muutaman euron ja tietty lampun.
Kyllä muuten harmitti kun se kaveri vain työnsi käden sinne, otti lampun irti, laittoi uuden tilalle ja sanoi ole hyvä. Niin, joo, olen mies (ainakin sosiaaliturvatunnuksen mukaan) ja aika paljon joskus korjannutkin omia autoja aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, mutta välillä tekivät sellaisia, että piti poistaa puskuri, maski, lokasuoja tai ne kaikki lampunvaihtoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noissa vanhoissa koslissahan se lampunvaihto onkin yksinkertaista verrattuna uusiin autoihin.
Voi kuule, kyllä monessa automallissa lampun vaihto ei olekaan niin yksinkertaista, koeta tehdä itse ensin ja tutustu siihen miten se tehdään kaikkiin eri automerkkeihin, voit yllättyä. Ja muutenkin kannattaisi etsiä itselle jotain elämää kun tällaisestakin saat noin suuren murheen itsellesi..
Monilla (ei köyhillä) on huoltosopimus. Kiinteällä maksulla hoituu kaikki. Silloin ei todellakaan kannata itse tehdä mitään.
Aloittaja teki nyt itsestään naurettavan, kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa toisille naureskelemaan.
Hyvää päivää ja herranjestas ap vaihdattaa auton lampun miehellään.
Miksi et vaihda itse? Mä vaihdan itse ja polttimon. Se mikään lamppu ole. Ja mulla ei mitään kikkelii oo.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan niitä xenon valoja ei voi itse vaihtaa
Ai, olen vaihtanut useita xenoneita ja (ihan itse), ledejäkin on tullut vaihdettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, mutta välillä tekivät sellaisia, että piti poistaa puskuri, maski, lokasuoja tai ne kaikki lampunvaihtoa varten.
Näin on. Sitten autonvalmistajat määrättiin suunnittelemaan autonsa niin että lampun pystyy vaihtamaan helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja teki nyt itsestään naurettavan, kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa toisille naureskelemaan.
Eiköhän tuo ollut läppää... Olihan?
Ap