Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri sanoi kokoajan että olen lihava

Vierailija
03.06.2020 |

Varmasti 6x sen ajan kun olin vastaanotolla hän haukkui ulkomuotoani. Ei edes näyttänyt magneettikuvien tuloksia vaikka sitä varten olin sinne mennyt. En kyllä varmasti anna leikata enää polvia tuolla tai missään muuallakaan. Todella törppö lääkäri. Eikä mua ärsytä pelkästään haukkuminen vaan se ettei voi tehdä mitään oikein.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en mene lääkäriin ikinä. Hoidan itseäni Buranalla.

Vierailija
22/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahta rasvapalaa ei saa ommeltua yhteen. Siksi törkeän lihavia ei voi leikata.

Polven kohdalla rasvaa yleensä on vähemmän, mutta koitahan ymmärtää vaikka itse olet kehopositiivinen, lääketiede ei ole sitä.

Osta vaikka kaksi silavapalaa kaupasta ja yritä ommella ne yhteen pitävällä tilillä.

Mitä hem--mettiä sekoilet? Pitävällä tilillä????? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani polvivaivaiset on ylipainoisia. Itse aiheutettu vaiva. Onhan se polville rankkaa kannatella jättimäistä painoa kun puolet olisi normaali paino samoille luille ja nivelille. Ja tätä ei saisi lääkäri sanoa??!

Vierailija
24/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähemmän mukava kuulla tai lukea sana lihava. Vaikka tietää sen olevan totta. Itsestään käyttää termejä ylipainoinen,  isokokoinen jne. Ne tuntuu mukavammalta.

Mutta polvikuluman kannalta ihan sama. Ja lihavuus on yksi riskitekijä.

Nimim. 170/ 87 

Vierailija
25/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on lihava niin se on lihava, ei se ole mitään haukkumista kun se liittyy hoitoon.

Obeesi tarkoittaa myös lihavaa, ei se sana sitä painoindeksiä tai kehon koostumusta muuta.

Minäkin olen lihava, se on vain fakta.

Joo, en minäkään lääkärintodistukseeni olisi tarvinnut obeesi -merkintää, kun liukkaalla kaaduin ja polvi aukesi. En läskien takia kaatunut, vaan liukkaan ja hiekoittamattoman tienpinnan.

Kovakuntoinen ja normaalipainoinen koirani meni myös nurin, oli täysin peiliä se mäki, ja hitulumi pinnassa, niin en huomannut.

Ihan sama onko tikku sormessa vaiko finni poskessa, lihavaa pitää solvata. Kun sitten laihdutin kymmeniä kiloja, ja kerroin vastaanotolla kerran siitä, ei kukaan korvaansa lotkauttanut. Lääkärinä olisin kyllä sanonut, että hyvä kun teet töitä terveytesi hyväksi. Kai sitä otti päähän, kun ei päässyt taas haukkumaan.

Vierailija
26/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun polvivammasi hyvin todennäköisesti johtuu painostasi niin ei leikkaus mitään auttaisi, koska et pääsisi kuntoutumaan painon takia.

Vierailija
27/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka paljon painat mutta ei sen lääkärin kyllä kuulu ketään lihavaksi haukkua.Voi kertoa että ylipainosta johtuen polvesi vaivaavat ja ilmeisesti ole niitä/sitä ennekin tekstisi mukaan leikkauttanut.Sinun tarvitsee vain pitää puolesi ja sanoa että en ole täällä ylipainoni takia vaan polvieni.

Vierailija
28/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoo niin moni lihava tulkitsee sen jankuttamiseksi . 

Vierailija
29/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahta rasvapalaa ei saa ommeltua yhteen. Siksi törkeän lihavia ei voi leikata.

Polven kohdalla rasvaa yleensä on vähemmän, mutta koitahan ymmärtää vaikka itse olet kehopositiivinen, lääketiede ei ole sitä.

Osta vaikka kaksi silavapalaa kaupasta ja yritä ommella ne yhteen pitävällä tilillä.

Mitä hem--mettiä sekoilet? Pitävällä tilillä????? 

"Pitävällä tiKillä", kuten me kaikki muut tajusimme. Joskus nähkääs sormi voi osua puhelimessa viereiselle kirjaimelle. 

Vierailija
30/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin pari viikkoa sitten muutaman päivän ajan koronaa lievillä oireilla ja riskiryhmään kuuluvana soitin THLn ohjeen mukaisesti Pihlajalinnaan, että saisin heti reseptin sille tehokkaasti pahempia oireita estävälle lääkkeelle. En saanut reseptiä kun sitä ei kuulemma anneta ellei ole jo korkea kuume tai vakavia hengitysvaikeuksia. 

Hoitsu tai mikä lie halusi kuitenkin saada kuulla pituuteni ja painoni kun selitin että on keuhkosairauden lisäksi ylipainoa, ja kommentoi todella töykeästi painoindeksiäni antamatta silti reseptiä. Hän halusi tietää painoni ja pituuteni vain että pääsi ilkkumaan. 

Vierailija
31/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli polvessa tulehdus jo kaksivuotiaana, mikä näkyy edelleen röntgenkuvissa ja aiheuttaa välillä oireita. Johtuiko se muka painosta? Olin lapsena oksennustaudin jälkeen kauan alipainoinen. - Eri -

Polviongelmia on myös urheilijoilla. 

Vierailija
32/32 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu mikä sika ei potilaita saa haukkua

Eihän siinä ole mitään haukkumista. Jos on lihava, niin kyllä sen saa sanoa. Lihavuus aiheuttaa nimittäin paljon sairauksia. Ja ap oli nimenomaan lääkärissä sairauden/sairauksien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän