Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako koiralle nauraa?

Vierailija
03.06.2020 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minun edesmennyt koirani suuttui, kun sille naurettiin. Ei siis mitenkään ärsyyntynyt yleisesti naurun äänestä, vaan jos sitä osoitti ja nauroi, se alkoi murista ja irvistää. Outo tapaus.

Vierailija
2/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, ja pitääkin, kunhan koira ymmärtää että nauru on iloinen asia, etkä esittele hampaitasi ja ääntele oudosti hyökkäysaikeissa. Nauran kissojeni tempauksille yhtenään, ja ainakin toinen niistä vaikuttaa toilailevan ajoittain ihan tarkoituksella että saisi minut nauramaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakin osaa nauraa. 

Vierailija
4/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Loukkaat sen herkkää tunnemaailmaa. Nolaat hurtan täysin. Oletko valmis kustantamaan koirasi terapian?

Vierailija
5/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle saa, kissalle ei.

6/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, naurun sävystä ja syystä.

Koira itse ei ehkä ymmärrä pilkallista naurua, mutta sen omistaja ja muut ihmiset ymmärtävät, ja sen takia se voi olla loukkaavaa. Katsoin Youtubesta kerran videon koirasta, jolla on jonkun geenimutaation aiheuttama epämuodostuma, ja jotkut kommenteissa nauroivat sille pilkallisesti. Monet taas olivat vihaisia naurajille.

Vierailija
7/7 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minun edesmennyt koirani suuttui, kun sille naurettiin. Ei siis mitenkään ärsyyntynyt yleisesti naurun äänestä, vaan jos sitä osoitti ja nauroi, se alkoi murista ja irvistää. Outo tapaus.

Sehän matki. Nauro mukana. Näytti hampaita ja piti ääntä, kuten ihmisetkin kun nauravat.