Miksi niin moni blondaa hiuksensa tai vetää mustalla?
Mikä tekoblondiudessa oikein viehättää? Oma väri yleensä paljon hienompi kuin oranssiin/kellertävään sihtaavat.
Toiset taas vetävät toiseen ääripäähän ja värjäävät todella tummiksi.
Eikö voisi rokata omaa väriä tai värjätä lähemmäksi omaa sävyä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö kaikki ei arvosta luonnollista kauneutta tai mahdollisimman lähelle luonnollista lookia. Rokkaa sä vaan omaa väriäs.
Jokainen saa toki rokata sitä, mitä haluaa. En ole vaatimassa, että kaikkien pitäisi vetää luonnollista lookia, vaan toki jokainen saa itse päättää.
Minua vaan ihmetyttää, että niin monella vastaan tulevalla on todella äärimmäisillä sävyillä värjätyt hiukset, jotka eivät välttämättä korosta olemusta niin hyvin kuin luonnollisempi look.
Miksi yleensä omaa väriä ei arvosteta?
Oman värin kasvatus on ollut muotia viimeiset viisi vuotta. Saako kysyä, missä päin Suomea asut? Vai jossain muualla kuin Suomessa? Tietenkin äärimmäisen värjättyjä hiuksia ihmisillä on nytkin, olisiko niin, että katse kiinnittyy huomaamaan ne viimeiseksi.
Eikun siis ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö kaikki ei arvosta luonnollista kauneutta tai mahdollisimman lähelle luonnollista lookia. Rokkaa sä vaan omaa väriäs.
Jokainen saa toki rokata sitä, mitä haluaa. En ole vaatimassa, että kaikkien pitäisi vetää luonnollista lookia, vaan toki jokainen saa itse päättää.
Minua vaan ihmetyttää, että niin monella vastaan tulevalla on todella äärimmäisillä sävyillä värjätyt hiukset, jotka eivät välttämättä korosta olemusta niin hyvin kuin luonnollisempi look.
Miksi yleensä omaa väriä ei arvosteta?
Oman värin kasvatus on ollut muotia viimeiset viisi vuotta. Saako kysyä, missä päin Suomea asut? Vai jossain muualla kuin Suomessa? Tietenkin äärimmäisen värjättyjä hiuksia ihmisillä on nytkin, olisiko niin, että katse kiinnittyy huomaamaan ne viimeiseksi.
Muotia tai ei, niin kyllä enemmän näkyy niitä värjättyjä kuin värjäämättömiä.
Siksi kun mielestäni pitkät, puhtaan hopean vaaleat hiukset ovat omaan silmääni kaikkein kauneimmat. Sopivat minulle; olin lapsena ihan valkohiuksinen, mutta tummenin jonkin verran iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun mielestäni pitkät, puhtaan hopean vaaleat hiukset ovat omaan silmääni kaikkein kauneimmat. Sopivat minulle; olin lapsena ihan valkohiuksinen, mutta tummenin jonkin verran iän myötä.
Jännä, mulla oli punertavat vaaleat hiukset pienenä, ei tuhkaiset. Mutta mulle ilmeisesti nyt isona sopii juuri tuhkaiset vaaleat hiukset ja raidat. Minulle tehtiin värianalyysi ja olen kesä. Jännä juttu. Ilmeisesti olen viileä ihoinen
On kyllä masentavaa kun lähes kaikkien naisten hiukset ovat värjätyt. Värjätyt hiukset näyttävät aina jotenkin maalatuilta, ne eivät esim heijasta valoa samalla tavalla kuin luonnollisen väriset hiukset.
Mustahiuksisena saa olla miehiltä paremmin rauhassa.
En ainakaan itse aio enää värjäillä ääripäiksi, koska luonnollisempi sopii mulle paremmin, ihon sävyyn jne.. Sekä myös on hellävarasempaa. Entiiä miks aina välillä haaveilee platinablondista yms, se kuluttaa etenki nykyään mun hiuksia ihan liikaa!! :S Ku olin ihan vaalee, aika hoikka, urheilin tarkasti jne niin ihan platina jotenkin korosti sellasta viatonta, puhdasta lookkia. :D Mutta ainaki tällä hetkellä se vaan vie piirteitä pois jotenkin.....
Ihan tummassa sama, meikki saa olla vahva ja en tykkää meikata kovin paljoa...
Vierailija kirjoitti:
Tumma sopii mulle tosi hyvin kun on meikannu, tuo tosi hienosti esiin ihonsävyä ja silmiä, mutta jos ei oo meikkiä näyttää kyllä aika valjulta.
Nykyään vedän vähän luonnollisemmin tummemmaksi, niin vähemmälläkin meikillä näyttää raikkaalta.
Sama täälä. Kun ei meikkä, niin hiekan vaalea olisi varmaan paras. Kun meikkaan, niin mustakin on miltei valju, jos värjayskerrasta pari viikkoa. Minulla on ne mustat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä masentavaa kun lähes kaikkien naisten hiukset ovat värjätyt. Värjätyt hiukset näyttävät aina jotenkin maalatuilta, ne eivät esim heijasta valoa samalla tavalla kuin luonnollisen väriset hiukset.
Voi miespolo, mikä kohtalo sulla.
Omat hiukset ovat luonnostaan suomalaiseen malliin maantienväriset ja silmät siniharmaat. Jos hiukset ovat yhtään tummemmat, kaikki juonteet korostuvat ja meikata pitää enemmän kuin, että laittaa pelkkää ripsaria ja kulmat. Blondattuna näytän joltain venakolta vm. 1975 ja silloin pitää varoa, ettei meikkaa liikaa. Olen tullut siihen tulokseen, että oma väri on paras. Harmaantuminenkaan ei haittaa. Kesällä aurinko saattaa haalistaa hiuksia ja sitten ne taas syksyn mittaan tummuvat. Lienee vähän sellainen tottumuskysymys.
mun mielestä taas vaaleat just tekee vanhemman näköseks.. :D ainaki mulla on näin.. piirteet haalistuu, ei erotu kunnolla ja jokainen ns. virhe tulee esiin vaaleaa taustaa vasten. :DD