Voiko taskuvaippoja käyttää kuorina?
Tulipa tässä mileeni että jos mulla on taskuvaippoja esim. Bumgenius 3.0 voiko niitä käyttää esim. harson kanssa siten että vauvan iholle tulee harso ja päälle BG kuorivaipan tapaan. Vai vuotaako tämä rakaisu?
Kommentit (3)
meillä on kokeiltu parilla taskuvaipalla (leveämpää mallia) ja ihan toimi kyllä. itse tykkään kyllä laittaa imut sisään, mutta ehkä esim. kuivaksiopetellessa vois laittaa niin että märkyys tuntuu.
kukaan ei kiellä koittamista :)
Eli itselläni on BumGenius 2.0-mallin ja vaipat toimivat kuorina harsopötkylälle päivisin ja yöksi/kauppareissun/automatkan ajaksi pistän täytteet vaipan sisälle, koska vaipan märkyyttä ei silloin huomaa herkästi.
Samoin olen myös tehnyt MyllyMuksujen taskuvaippojan kanssa ja homma on toiminut.
Mutta kokeile ihmeessä, kotioloissa. Vaipan kuminauhan on syytä olla tarpeeksi syvällä nivustaipeessa että tavarat pysyy sisällä! Harso on kyllä iholla märempi kuin taskuvaipan sisäpinta, joten siksi juuri tuo mainitsemasi harso ihoa vasten ei saa minua innostumaan. Taskuihin saa useampaa sisäpintakangasta (coolmax, fleece, polyestermokka, kuivaliinakangas, bambu) jos et pidä siitä materiaalista mikä taskuissasi sattuu olemaan. Mutta kokeilemallahan paras vaihtoehto omaan tarpeeseen selviää.