Miten ilmaista osakkaille, että en halua taloyhtiön hallitukseen tuota henkilöä
Olen siis itsekin hallituksessa, ja nyt yksi paikka pitäisi käyttää. Eräs henkilö on osoittanut kiinnostusta, mutta on lievästi vajaaälyinen joka ei edes tiedä taloyhtiön järjestyssäännöistä.
Käytännössä tilanne on se, että jos minut äänestetään jatkoon ja kumppaniksi tulee tuo toinen henkilö, jättäydyn hallituksesta ulos.
Kommentit (10)
kuviteleeko ap olevansa korvaamaton. jättäydy pois jos ahistaa
Ap, se, mitä suunnittelet on kiusaamista.
Jos et halua olla samassa hallituksessa jonkun kanssa, jättäydy pois.
Miksi ketään haittaisi jos jäisit ulos hallituksesta?
Kokoa valmiiksi hallitus haluamistasi jäsenistä, niin silloin vastaehdotuksenkin pitää olla kokonainen hallitus ei yksitäiset jäsenet. Tuolla tavoin meillä päästiin vanhasta puheenjohtajasta eroon.
Se on kumma miten se on aina taloyhtiön hallituksessa olo ja facebookin kirppisryhmän yp:n tehtävä missä nousee valta hattuun. Töykeetä käytöstä ap.
Meillä muut hallitukseen valitut osakkaat vetäytyivät pois hallituksesta, kun sinne pyrki ehdokas, joka oli jo valmiiksi riidoissa isännöitsijän ja hallituksen kanssa.
Kerro etukäteen sille jota et halua hallitukseen, että hän saa sihteerin tehtävät. Silloin hän ymmärtää itse kieltäytyä.
Jos hän on vajaaälyinen, kyllä muutkin ymmärtävät, ettei häntä voi ottaa hallitukseen.
Taloyhtiössä ei ole isännöitsijää, joka tarkoittaa että hallituksen jäsenien pitää olla toimintakykyisiä ja ymmärtää taloyhtiöstä enemmän asioita. Se että sinne tulee henkilö jolla ei päässä yhdistä, niin hallituksessa en voi ottaa tätä holhokikseni, koska se ei ole minun eikä osakkaiden etu.
Kannattaa lähestyä muita osakkaita, tosin ongelma tietty on jos hallitukseen ei ole useampaa halukasta.