Ahdistaako muita kesäloma?
Reilun viikon ollut lomalla ja tämä on todella ahdistavaa, palvelut lapsia ja yhtä aikuista 24/7. Olen alkanut suhtautumaan kesälomaan pakollisena rasitteena mitä täytyy kestää kerran vuodessa.
Levosta tai akkujen latautumisesta ei tietoakaan. Pääsisipä jo takaisin töihin ottamaan iisisti sen 8h päivässä.
Miten muut perheelliset selviää 4viikon lomasta?
Kommentit (6)
Kannattaa tehdä jokin irtiotto heti loman alussa. Kotona ollessa loma on helposti samaa arkea.
Hae valmista ruokaa ja kuoharia ja lopeta palvelu.
Meillä mies ei kuulemma ikinä vaan saa kesälomaa siihen aikaan kun lapset ovat lomalla, eli tuo lankeaa minulle joka vuosi.. mies lomailee sitten kun lapset ovat hoidossa ja minä töissä..
Vierailija kirjoitti:
Mitäs palvelet. Oma vikasi.
Jaa että nukun puoleen päivään, ja herään krapulassa. Lapset olisi heränneet jo 7 aikaan ja tehneet mitä lystää? Myöhään illalla tulisin terassilta sänkyyn, astuttaisin vaimon ja siittä nukkumaan :D
Pitäisköhän sun ottaa vähän rennommin?
En ole koskaan kokenut lomaa ahdistavana. On otettu rennosti, ruoat lähinnä noutoruokaa tai muuta helppoa. En ole kokenut että olisin palvellut ketään. Kämppä ollut sotkuinen koko loman ajan mutta ruotuun on palattu loman jälkeen.
Oma loma alkaa viikon päästä. Ei ahdista, odotan innolla.