Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkarit jalassa tilaisuuksisa missä aiemmin pukeuduttiin korkkareihin,tai asiallisesti

Vierailija
03.06.2020 |

Esim. Mekon kanssa. Todella outo uusi muotivillitys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ajat muuttuu, varmasti 20-luvulla kauhisteltiin kun naisten hameet ja tukat lyheni eivätkä käyttäneet enää korsetteja. Kuinka kehtasivat!

Itse tykkään lenkkarimuodista koska kerrankin on jaloissa mukavat kengät.

Vierailija
2/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siistit tennarit voisi yleistyä? Ne räikeät juoksulenkkarit näyttää kyllä omituisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia!

1950-luvulla oli kellohameiden kanssa tennarit. Nyt mekon kanssa lenkkarit. Tykkään!

Vierailija
4/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse en korkkareita käytä kun en voi, nilkka vammautunut. Joten jalassa on matalat balleriinat tai vastaavat, joskus jopa tennareiksi luokiteltavat. Pahoittelen jos ap siitä saa närästystä ja menettää yöunensa.

Vierailija
5/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty enää korkkareita käyttämään kun olen niillä jalkani pilannut ihan itse. Ihan hyvä että nykyään on muotia pitää tennarityyppisiä kenkiä hameidenkin kanssa. Onhan niitä matalahkoja avokkaita tai jotain kävelykenkiäkin.

Vierailija
6/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yrittäkö vääntää että mä, ap, vastustaisin tennarreita. Mä sanoin selvällä suomenkielellä LENKKARIT! JUOKSULENKKARIT MISSÄ PAKSU POHJA JA TUKEVAT! HYI miten asiattoman näköistä tilaisuuksissa mitkä pitäisi olla juhlavia ja asiallisia.!

Vierailija
7/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä mitään epämukavia korkkareita, vaan ihan lenkkarit laitan kesämekon kanssa :) 

Vierailija
8/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varsinkin on todella kömpelönmalliset lenkkarit muotia, ja ne on kyllä koomisen näköiset hoikan naisen siroissa kintuissa , yhdistettynä kevyeen kesämekkoon. Aivan pöljä muotivillitys.

Vierailija
9/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole kaupoissa ns. kävelykenkiä tai jos on, ne näyttävät "vanhanaikaisilta". Jotenkin on hankala löytää mitään kivan näköisiä asiallisia kenkiä lenkkareiden/tennareiden ja korkkareiden välimaastosta.

Vierailija
10/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenitakaan ei sano tästä tyylistä, joka on verrattavissa tennissukkien käyttöön puvun kanssa, kun itselläänkin oli pitkän mekon kanssa lenkkarit.

Vierailija
11/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ITse en korkkareita käytä kun en voi, nilkka vammautunut. Joten jalassa on matalat balleriinat tai vastaavat, joskus jopa tennareiksi luokiteltavat. Pahoittelen jos ap siitä saa närästystä ja menettää yöunensa.

Ihme palsta tämä. Miksi alapeukutatte kun kommentoija kertoo vammautuneensa olisko onnettomuudessa? Tuskin oli oma valintansa...

Vierailija
12/12 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää noin 10-15v jonnet, jotka tulevat juhliin joku lainattu puvun paita päällään ja jalassa hikiset tennarit. Hyh. Tyttäreni ylppäreihin tuli sukulaistäti sandaaleissa, joista pilkisti mustanpuhuvat varpaat. Oikeasti, satsatkaa kenkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän