Minkä ikäinen mies on sinusta liian vanha syömään suklaamuroja aamupalaksi?
Siis liian vanha siten, että ajattelet hänestä jotenkin negatiivisesti.
Kommentit (45)
Mies 33v ostaa joskus suklaamuroja kotiin, sitten syödään niitä yhdessä. Ei maailma kaadu vaikka joskus söisikin jotain mikä ei ole optimaalisen terveellistä. Harva kai tekee jokaisen valintansa elämässä vain terveellisyys mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis syö aamupalan, eli ei ymmärrä pätkäpaaston päälle?
Heh. Ei jatkoon, jos on noin tauno.
Aamiainen on päivän tärkein ateria.
Mikä on naisten ikäraja syödä suklaamuroja? Onko miehillä eri ikäraja kuin naisilla?
Pakko sanoa, että hieman ihmettelin hiljattain, kun lapseton 28-vuotias naistubettaja esitteli videossaan keittiönkaappien sisältöä, ja hänellä oli ihan oma hylly pelkille muroille. Kyseessä oli siis ihan lasten sokerimurot. Jotenkin tuntui oudolta, koska vaikka olen itse perso makealle, niin sokerimurot aamupalalla eivät yhtään iske.
Olispa mies kenen kanssa syödä suklaamuroja
Suunnilleen saman ikäisenä, kuin nainen on liian vanha syömään suklaata.
Miksi kukaan suklaamuroja söisi aamupalaksi?
Välipalaksi ehkä enemmänkin tai jälkkäriksi. Iällä ei ole väliä, eikä sukupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että hieman ihmettelin hiljattain, kun lapseton 28-vuotias naistubettaja esitteli videossaan keittiönkaappien sisältöä, ja hänellä oli ihan oma hylly pelkille muroille. Kyseessä oli siis ihan lasten sokerimurot. Jotenkin tuntui oudolta, koska vaikka olen itse perso makealle, niin sokerimurot aamupalalla eivät yhtään iske.
Miten lasten murot ja lasten murot eroaa toisistaan?
Meillä ei syö kukaan ko. muroja.
Syököön kuitenkin jokainen joka itse niin haluaa... paitsi jos on terveysongelmia.
Eipä ole missään muropaketeissa ikärajoituksia mainittu, eikä laissakaan niistä taida olla siellä mitään mainintaa ,joten siitä vaan ihan vapaasti kaikki ,jotka haluavat pilata hampaansa ja tulla läskeiksi.
Se vain ,että jos sattuu olemaan aikuinen se jolla on tuollainen epäterveellinen intohimo, niin itsestäänhän on silloin jo vastuussa ja niistä omista valinnoistaan.
( kaupassa on näet murohyllyllä terveellisempiäkin muroja tarjolla, mutta koska tämä ei ole minkään murotuotteen mainos,niin kehoitankin vain itse tutustumaan sen hyllyn tuotteisiin vähän tarkemmin, ennenkuin seuraavat muronsa ostaa, tai lukemaan jo etukäteen kuluttajavertailuja ,joita niistä kyllä löytyy netistä moniakin )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne suklaamurot ois pahasta. ?
Syöjät jäävät suklaamuroasteelle ja lisäävät pisteen ennen täysin turhaa välilyöntiä ja huutomerkkiä.
Oma viestisi oikein huokuu henkistä kypsyyttä.
-ohis
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Eipä ole missään muropaketeissa ikärajoituksia mainittu, eikä laissakaan niistä taida olla siellä mitään mainintaa ,joten siitä vaan ihan vapaasti kaikki ,jotka haluavat pilata hampaansa ja tulla läskeiksi.
Se vain ,että jos sattuu olemaan aikuinen se jolla on tuollainen epäterveellinen intohimo, niin itsestäänhän on silloin jo vastuussa ja niistä omista valinnoistaan.
( kaupassa on näet murohyllyllä terveellisempiäkin muroja tarjolla, mutta koska tämä ei ole minkään murotuotteen mainos,niin kehoitankin vain itse tutustumaan sen hyllyn tuotteisiin vähän tarkemmin, ennenkuin seuraavat muronsa ostaa, tai lukemaan jo etukäteen kuluttajavertailuja ,joita niistä kyllä löytyy netistä moniakin )
Terveellisiä muroja ei ole.
No ei koskaan kuten ei esim. katsomaan animaatioitakaan jne. Miksi joskus olisi liian vanha?
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset saa suklaamuroja silloin harvoin, kun käydään hotellissa ja siellä on tarjolla. Mies ei syö muroja silloinkaan, enkä minä. Täysin ilman pärjättäisi kyllä.
Tätähän tässä kysyttiinkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis syö aamupalan, eli ei ymmärrä pätkäpaaston päälle?
Heh. Ei jatkoon, jos on noin tauno.
Aamiainen on päivän tärkein ateria.
Tämä on alunperin muroteollisuuden mainoslause, joka on jäänyt elämään ilman totuuspohjaa.
Aika moni uskoo mainoksiin, valitettavasti.
Ei minkään ikänen ole siihen liian vanha mutta alaikäraja tollasen bashkan syöntiin pitäis olla 18v. Sen ikäinen voi jo päättää mitä sontaa kehoonsa työntää.
alle 18v vois syödä jotain terveellisempää. sen jälkeen saa itse päättää mitä syö jos ostaa itse ja kantaa kaupasta.
Syön itsekin, ei haittaisi miehessä.
Mun lapset saa suklaamuroja silloin harvoin, kun käydään hotellissa ja siellä on tarjolla. Mies ei syö muroja silloinkaan, enkä minä. Täysin ilman pärjättäisi kyllä.