Mobify laskupalvelu
Moi, onko kukaan käyttänyt mobify palvelua laskujen maksuissa? Mulle tuli muistutus yhdestä laskusta joka on maksettu heidän palvelun kautta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee tähän hermo. Oon kesästä asti käyttänyt palvelua säännöllisesti ja maksanut lähes kaikki laskut tällä.
Tosi usein, kun yrittää laskuja maksaa, homma tyssää maksujen vahvistamisvaiheessa. Vierittävät aina syyn oman verkkopankkini ongelmiin. Kumma kyllä verkkopankin kanssa mulla ei oo koskaan ollut ongelmia.
Raivostuttaa, kun haluan maksaa laskut heti pois, ja sitten ne jäävät roikkumaan joksikin aikaa kun odottelen että ongelmat menee ohi..
Nyt on bonusta kohta kertynyt hikinen 10e. Nostan sen ulos ja lopetan palvelun käytön siihen.
Tuollaista vähän pelkäsinkin. En ole ap, mutta harkitsin joskus Mobifyn käyttöönottoa. Nykyiset laskut hoituu kuitenkin tosi kätevästi e-laskuna, joten en nyt viitsi toimivaa systeemiä lopettaa hikisen kympin vuoksi.
Tämä palvelu oli luvannut (ainakin kesän 2020 loppuun asti) sivuillaan, että laskuja voi vastaanottaa automaattisesti laskuttajilta suoraan tähän palveluun. No ei voinut. Skannasin kännykameran avulla laskuja maksuun ja sain ne maksuun yleensä suuren vaivannäön jälkeen. Maksetuista maksuista kertyi bonusta, mutta se työmäärä ja stressi, jonka tämän palvelun käyttö vaati, ei ollut bonusten arvoista.
Kerran kävi niin, että osa laskuista ei mennyt läpi. Niiden syöttäminen ensin suurella vaivalla Mobifyhyn ja sen jälkeen selvitys siitä, mikä lasku hylkääntyi ja mikä ei, oli sitten liikaa. Pitäkää bonuksenne.
Ihmettelen, miten tällainen ohjelmisto, joka ei toimi kunnolla, voi saada minkään pankkivalvonnan tai minkälie käyttölupaa. En anna enää kyseisen koodauskerhon yrittää saada laskujani menemään maksuun.
Sain tekstarin, että oon saanut laskun kyseiseen palveluun. Siellä näkyi moni muukin lasku joiden eräpäivät on mennyt alkuvuodesta... Koitin soitella asiakaspalveluun jonka numero ei ole edes käytössä. Mistään eräpäivän ylitetystä laskusta ole tullut edes muistutusta.
Mitä helkkaria nyt teen?
Kyseinen yhtiö oli lokakuun alussa otsikoissa asiakkaidensa henkilötietojen vuotamisesta. En suosittele.
Mulla menee tähän hermo. Oon kesästä asti käyttänyt palvelua säännöllisesti ja maksanut lähes kaikki laskut tällä.
Tosi usein, kun yrittää laskuja maksaa, homma tyssää maksujen vahvistamisvaiheessa. Vierittävät aina syyn oman verkkopankkini ongelmiin. Kumma kyllä verkkopankin kanssa mulla ei oo koskaan ollut ongelmia.
Raivostuttaa, kun haluan maksaa laskut heti pois, ja sitten ne jäävät roikkumaan joksikin aikaa kun odottelen että ongelmat menee ohi..
Nyt on bonusta kohta kertynyt hikinen 10e. Nostan sen ulos ja lopetan palvelun käytön siihen.