Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni piilotti facebookissa parisuhdestatuksen

Vierailija
02.06.2020 |

En kehtaisi kysyä suoraan miksi teki näin, ettei minusta tulisi urkkiva mustasukkainen vaimo hänen silmissään. Olenko vainoharhainen vai onko tuo muiden mielestä ihan normaalia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana ope oli aktiivinen. Hurja mies etelä-suomesta.

Vierailija
42/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans sanoisin, että miehen kohdalla epäilisin taustalla olevan jotain meneillään, jos alkaisi piilottelemaan tietoja. Yleisesti ottaen naiset ovat paljon tarkempia "some-imagostaan" ja käyvät profiiliaan läpi ja poistavat vanhoja kuvia/tietoja kuin miehet. Miehillä on usein jotain 10 vuotta vanhoja kännikuvia ja tilapäivityksiä ties mistä aiheista, joten tuollaisen some-siistimisen en ihan heti uskoisi olevan kyseessä. Itse tietysti tiedät miehesi parhaiten ja tää on nyt rankkaa yleistämistä sukupuolten välillä. Ja kyllä jotekin ajattelisin, että jos olisi ihan puhtaat jauhot pussissa, niin mies mainitsisi asiasta ihan ohimennen, tyyliin että en halua enää kaikkien tietojen näkyväm somessa ->piilotin suhdestatuksen. Kun se kuitenkin pitää ihan erikseen siellä omissa tiedoissa käydä tekemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vähän epäilyttävää että yhtäkkiä poistaa. Itselläni kävi vastaava tilanne ja selvisi syykin sitten vähän ajan kuluttua, oli orastava suhde toiseen ja halusi näyttää sinkulta. Kyllä kysyisin, eihän se mitään urkkimista ole vai onko puolison Facebook kiellettyä aluetta? Kysy miksi on ottanut pois

Luuletko kertovan, jos on toinen tai haluaa vaikuttaa sinkulta? No ei tod, itselleni käynyt samoin, ei kyllä järjellistä vastausta tule. Puhelin syyniin.

Vierailija
44/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, mitä hän ajattelisi, jos piilottaisin parisuhdestatukseni. Hän katsoi minua hieman säälivään sävyyn ja kysyi, oletko taas av:lla. 

Vierailija
45/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vähän epäilyttävää että yhtäkkiä poistaa. Itselläni kävi vastaava tilanne ja selvisi syykin sitten vähän ajan kuluttua, oli orastava suhde toiseen ja halusi näyttää sinkulta. Kyllä kysyisin, eihän se mitään urkkimista ole vai onko puolison Facebook kiellettyä aluetta? Kysy miksi on ottanut pois

Luuletko kertovan, jos on toinen tai haluaa vaikuttaa sinkulta? No ei tod, itselleni käynyt samoin, ei kyllä järjellistä vastausta tule. Puhelin syyniin.

Juuri näin, mitäpä hyvää selitystä sieltä irtoaisi. Ja vaikka olisikin jokin selitys, asia saattaisi silti jäädä kaivelemaan.

Vierailija
46/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kellään aviomiehellä olisi antaa loogista selitystä?

Vierailija
47/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mustis, mutta kyllä minäkin tuossa vaiheessa kysyin mieheltäni, jos olisimme avioliitossa, että miksi se on piilotettu. Onko  teidän suhde muuten kuralla? Itse olen parisuhteessa, mutta se ei lue facessa, koska mieheni ei ole edes siellä.

Vierailija
49/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin.

Vierailija
50/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa, jos parisuhdestatus on ainoa mikä nyt just on mennyt piiloon. Eri asia, jos on siistinyt muutenkin profiiliaan ja tietojaan. Esimm. itse tein suursiivouksen jossain vaiheessa kun alkoi olla paljon sellaisia kavereita, jotka eivät olleet mitään läheisiä. Piilottelin ja poistelin siinä kohtaa vähän kaikenlaista.

Vierailija
51/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häpee sua. Kannattaa miettiä miks. Oletko aiheuttanu jonkun turhanpäiväsen kohtauksen jossain?

Suunittelee eroa ja on jo puhunu siitä muille mutta rohkeus ei vielä riitä kertomaan sulle tai odottaa oikeaa tilannetta kertoa.

Vierailija
52/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen piilottanut, mutta ihan siitä syystä kun ymmärsin ettei ole hyvä laittaa itsestään kaikenlaista tietoa esille edes ainoastaan kavereiden nähtäville.

Kyllä kaikki todelliset ystävät ja muu lähipiiri tietää että olemme parisuhteessa olleet jo 15 vuotta, vaikkei status ole Facebookissa ollut nähtävillä vuosiin. Mieheni ei ole Facebookissa edes omalla nimellään, vaan muunnellulla sellaisella kun ei halua tulla kenen tahansa löytämäksi

Vierailija
53/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen piilottanut, mutta ihan siitä syystä kun ymmärsin ettei ole hyvä laittaa itsestään kaikenlaista tietoa esille edes ainoastaan kavereiden nähtäville.

Kyllä kaikki todelliset ystävät ja muu lähipiiri tietää että olemme parisuhteessa olleet jo 15 vuotta, vaikkei status ole Facebookissa ollut nähtävillä vuosiin. Mieheni ei ole Facebookissa edes omalla nimellään, vaan muunnellulla sellaisella kun ei halua tulla kenen tahansa löytämäksi

Ootteko jotain elämän koululaisia?

Niillähän on tapana olla keksityillä nimillä ja muutenki jos on jotain salattavaa kun pitää piilotella.

Päihteiden väärinkäyttäjillä hyvinki yleistä että ei haluta tulla kaikkien löydettäviks eikä puoliso voi laittaa kenen kanssa on suhteessa ettei löytyisi. Thug life

Vierailija
54/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään pari-kolmikymppisenä sinkkuna viihtyneenä ja mukiinmenevännäköisenä naisena sanon tämän: aina kun tapaamani uusi mies oli onnellisessa parisuhteessa, hän ilmoitti minulle ensitapaamisella olevansa parisuhteessa tai naimisissa 5-10 minuutin sisällä tapaamisesta. Sopi se puheenaiheeseen tai ei, kiinnosti se minua tai ei (tapasin näitä miehiä siis työasioissa, en vapaa-ajalla eikä siis todellakaan heidän parisuhdekuvionsa tai tyttöystävien muumimukikokoelmat kiinnostaneet).

Kun tiesin miesten olevan parisuhteessa, mutta he itse pihtasivat tätä tietoa, silloin tiesin heidän hakevan jotain. Koska se tapa, jolla he tuovat ilmi vaimon tai tyttöystävän olemassaolon tökeröllä tavalla on niin läpinäkyvää, mutta tuo teko-sinkkuilu se vasta läpinäkyvää onkin. Kun miehesi arvostaa sinua, hän haluaa kilpasiskojen tietävän sinusta.

Vierailija
55/55 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin juttuja on piilotettu, mutta mun mielestäni olisi saanut jättää tiedon suhteesta esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän