Mieheni piilotti facebookissa parisuhdestatuksen
En kehtaisi kysyä suoraan miksi teki näin, ettei minusta tulisi urkkiva mustasukkainen vaimo hänen silmissään. Olenko vainoharhainen vai onko tuo muiden mielestä ihan normaalia?
Kommentit (55)
Kysy suoraan. :D
Mun mies piilotti koko profiilinsa, kun kyllästy Facebookin yksipuolisuuteen.
Tuliko miehen työpaikalle uusi nainen töihin?
Mulla ei ole lukenut tuota tietoa ikinä.
Vähempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse Facebookin käyttäjä ap?
Kyllä.
Oon mäkin ottanut kun halusin karsia kaiken ylimääräisen tiedon itsestäni. Ei oo mistään pettämisestä, häpeilystä tms kyse
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lukenut tuota tietoa ikinä.
Vähempi parempi.
Ymmärtäisin jos tietoa ei ikinä olisi laitettu. Mutta kun se muinoin laitettiin, en ymmärrä miksi yhtäkkiä poistaa tieto ilman hyvää syytä. Jääpähän turhat flirttailijat sivuun.
Enpä ihmettele. Ei se halua kertoa susta kellekään. Se häpeää huonoa parisuhdettaan. Muija mieluummin huutelee aiheesta tuntemattomille kuin puhuu rakkaansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kuvioissa on eräs tuttu, joka pistää miettimään.
On kyllä vähän epäilyttävää että yhtäkkiä poistaa. Itselläni kävi vastaava tilanne ja selvisi syykin sitten vähän ajan kuluttua, oli orastava suhde toiseen ja halusi näyttää sinkulta. Kyllä kysyisin, eihän se mitään urkkimista ole vai onko puolison Facebook kiellettyä aluetta? Kysy miksi on ottanut pois
Kärpäsestä härkänen. Oikeasti tuollainen ei merkitse yhtään mitään. Tämäkin toki selviäisi kun puhuisit sille miehellesi. Mikä teitä oikein vaivaa, kun ette saa suutanne auki? Puhun monikossa, koska juuri äsken kommentoin ketjua, jossa nainen kysyi meiltä, mitä hänen avopuolisonsa tarkoitti tietyllä lauseella.
Oma ukkoni piilotti suhdestatuksensa siinä vaiheessa, kun punttisalille ilmaantui hänen nykyinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuttu muka tietäisi miehesi avioliitosta?
Totta kai voit kysyä suoraan mieheltä hassu! Eikä mustasukkaisuutta tartte hävetä, sehän on tunne etkä sä sitä itse valitse, kuten ei kukaan muukaan. Parhaiten siitä puhumalla pääsee.
Taas oiva esimerkki siitä, miksi liiallinen someaika ei ole hyväksi.
Miten tiedät, että on piilottanut? Eihän siitä mitään ilmoitusta tule, että kyllä sitä pitää kytätä erikseen.
Minäkin olen poistanut kaiken ylimääräisen henkilökohtaisen tiedon ja piilottanut kaverit (vain yhteiset näkyy) jne, kun fb-kaveriverkosto on laajentunut. Jos jotakuta mun siviilisäätyni kiinnostaa, voi sen kysyä ja mikäli mielestäni asia hänelle kuuluu (tuskin), kerron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuttu muka tietäisi miehesi avioliitosta?
En tiedä onko hän edes kertonut minusta mitään tälle naiselle.
Oletko itse Facebookin käyttäjä ap?