Mieheni piilotti facebookissa parisuhdestatuksen
En kehtaisi kysyä suoraan miksi teki näin, ettei minusta tulisi urkkiva mustasukkainen vaimo hänen silmissään. Olenko vainoharhainen vai onko tuo muiden mielestä ihan normaalia?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko miehen työpaikalle uusi nainen töihin?
Ei, mutta kuvioissa on eräs tuttu, joka pistää miettimään.
Eikö tuttu muka tietäisi miehesi avioliitosta?
En tiedä onko hän edes kertonut minusta mitään tälle naiselle.
Ettei se sitten niin tuttu olekaan.
Ei savua ilman tulta. Aina ihmisellä on jokin syy tuollaiseen toimintaan.
Voit valita kahdesta: peittää silmät siltä ja teeskennellä ettei mitään ole tekeillä, tai sitten voit olla itsellesi rehellisen utelias ja seurata vähän mistä tuulee.
Pettämisetkään ei tule "yllätyksenä", niistä tulee eteen useita merkkejä mutta yleensä ihmiset valitsevat itselleen valehtelun ja peittävät silmänsä näiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko miehen työpaikalle uusi nainen töihin?
Ei, mutta kuvioissa on eräs tuttu, joka pistää miettimään.
Eikö tuttu muka tietäisi miehesi avioliitosta?
En tiedä onko hän edes kertonut minusta mitään tälle naiselle.
Ettei se sitten niin tuttu olekaan.
Kaukaisempi tuttu miehelleni, minä en tunne häntä juurikaan.
Täytyy myöntää että saattaisin vastaavassa tilanteessa laittaa yhteiskuvan hempeän tekstin kera johon tägäisin miehen. Miehen reaktio kertoisi jo aika paljon mistä on kyse - jos suuttuisi, olisi kuviossa ja kiikarissa joku toinen. Vastahakoista miestä en väkisin pitäisi suhteessa, mutta jos toinen käyttäytyisi noin naurettavasti voisi siihen vastata yhtä hölmösti.
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta. Aina ihmisellä on jokin syy tuollaiseen toimintaan.
Voit valita kahdesta: peittää silmät siltä ja teeskennellä ettei mitään ole tekeillä, tai sitten voit olla itsellesi rehellisen utelias ja seurata vähän mistä tuulee.
Pettämisetkään ei tule "yllätyksenä", niistä tulee eteen useita merkkejä mutta yleensä ihmiset valitsevat itselleen valehtelun ja peittävät silmänsä näiltä.
Ja läheskään aina sen savun aiheuttaja ei ole pettäminen. Vainoharhaista kuvitella, että yksi tiedon piilottaminen=pettäminen.
Toivottavasti hän ei ole opettaja joka rikkoi juuri avioliittomme. Mutta tämä mies on kuulemma kertonut vaimolleen.
Mun mielestä kyllä jos on hyvä suhde ja toista rakastaa niin ei ole mitään syytä ruveta poistelemaan parisuhdestatuksia yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyllä jos on hyvä suhde ja toista rakastaa niin ei ole mitään syytä ruveta poistelemaan parisuhdestatuksia yhtäkkiä.
Mun mielestä hyvää suhdetta ja rakkautta ei mitata Facebook-tiedoilla. Mutta olenkin "vanhakurppa", joka aloitti nykyisen suhteensa jo vuosia ennen kuin koko Facebookia edes keksittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvää suhdetta ja rakkautta ei mitata Facebook-tiedoilla. Mutta olenkin "vanhakurppa", joka aloitti nykyisen suhteensa jo vuosia ennen kuin koko Facebookia edes keksittiin.
No ei tietenkään mitata, mutta joku logiikkahan siihen on oltava miksi juuri nyt mies halusi tiedon pois näkyvistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä viitattu yleisesti hyvän suhteen merkkeihin, vaan siihen kun status on ollut ja yhtäkkiä sen poistaa. Kyllähän se herättää kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään mitata, mutta joku logiikkahan siihen on oltava miksi juuri nyt mies halusi tiedon pois näkyvistä.
Vaikkapa se, ettei enää halunnut jakaa niin paljon asioita kuin ennen. Niin kuin täälläkin muutama sanonut, ne tiedot voi piilottaa ihan vain tuosta syystä ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia tai salaisuuksia. Ihmisellä on oikeus jakaa tai olla jakamatta tietoja ilman, että heti syytetään pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä viitattu yleisesti hyvän suhteen merkkeihin, vaan siihen kun status on ollut ja yhtäkkiä sen poistaa. Kyllähän se herättää kysymyksiä.
Oma reaktioni olisi: "Aha". Täysin neutraalilla äänenpainolla. Siinä lienee ero meidän ei-someajan ja teidän somessa kasvaneiden välillä. Meille tuollaiset asiat ovat melko lailla yhdentekeviä. Teille maailmaa mullistavia asioita, joista vedetään ties minkälaisia johtopäätöksiä. Ja tietenkään ei kysytä siltä puolisolta suoraan, vaan vatvotaan asiaa täällä.
t.vanhakurppa
Miehelläsi saattaa olla joku uus hoito.
Yksinkertaisuuksissaan poistavat facesta parisuhteensa näyttääkseen melkein eronneelta.
Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ennemminkin mene niin, että jos on hyvä suhde, voi huoletta tehdä muutoksia Facebook tietoihin ilman, että siitä tulee mustasukkaisuusdraamaa? Hyvässä suhteessa kun vallitsee luottamus. Ei ole kovin suuri luottamuksen osoitus, jos arvelee noin merkityksettömän asian olevan automaattisesti merkki pettämisestä.
Ihan sama, mitä se kenellekään kuuluu
Minä olin tänään ulkona ilman vihkisormusta, vaikka olen naimisissa. Kävin useissa julkisissa paikoissa. OMG, nyt mies varmaan luulee, että mulla uusi hoito ja siksi esitän sinkkua!!!!! :(
Onneksi en ole niin someriippuvainen/vainoharhainen, että pitäisi vahtia mieheni tekemisiä Facebookissa.