Olenko outo, en pidä Helsingistä
Koko ikäni olen täällä asunut ja jotenkin olen vaan kyllästynyt koko kylään. Täällä ei oikeasti ole mitään kun vertailee vaikka Tukholmaan. Ihmiset ovat ylimielisiä juntteja (esim. maskeja ei näy täällä Kampissa kellään). Muualle Suomeen en halua muuttaa, sillä ajatus vieläkin ahdasmielisemmästä landesta ja metsästä ahdistaa.
Kiinnostaisi kuulla ulkosuomalaisten kokemuksia, missä päin maailmaa olisi hyvä elää: hintataso, kulttuuri, ihmiset.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Laajasalo on rauhallinen alue. Siellä kulkuyhteydet paranemassa kun bussien lisäksi ratikkayhteys valmistumassa ja alueella kauppakeskus ja terveysasema. Luontoa ja merta lähellä
No huh huh! Laajasalo alkaa olla yks osa levottominta Stadia. Poliisit pyörii siellä ihan työkseen. Nättiä siellä kyllä on. Ja paljon punkkeja. Ei kannata istuskella nurmikoilla.
Rakastan Helsinkiä näin kevään ja kesän tullen. On niin kaunista ja erilaista maisemaa joka puolella!
Täällä myös yksi Helsingistä kurkkua myöten tarpeekseen saanut. Kööpenhamina on symppis, voisin kuvitella asuvani siellä jos tilanteet muutoin antaisivat myöten. Tampere on Suomen paras kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
8. vuosi menossa hesaelämää ja pois haluaisin. Olis ihanaa saada talo metsän ja pellon läheltä, ajaa omalla autolla hiekkatieltä jonnekin prismaan ja iltaisin istua ulkona ilman tärkeileviä pitkinpoikin kuseksivia hesalaisia joka puolella.
Joskus aattelin täällä olevan kaiken mitä haluan mutta ainut plussa enää on vieressä oleva kirjasto ja kirppikset.
Tule asumaan minun luokse. Osaan puhua ja pussata selvinkin päin. Minulla on velaton iso talo Päijänteen rannassa jota kissan kanssa asustelen kahelleen.
Olen jo jonkin aikaa ajatellut ottaa emännän taloon.
Maksetaan eläminen puoliksi, annan auton käyttöösi niin pääset käymään Prismassa.
Laajasalo on rauhallinen alue. Siellä kulkuyhteydet paranemassa kun bussien lisäksi ratikkayhteys valmistumassa ja alueella kauppakeskus ja terveysasema. Luontoa ja merta lähellä