Lauri Tilkanen ja Pamela Tola: Ero!
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttivat unelmaparilta. Sääli lasten kannalta.
Toki erot on aina harmillisia, mutta en kyllä yhdy ajatukseen unelmaparista. Jostain syystä ne ei mun mielestä ole koskaan sopineet yhteen ulkonäöllisestikään. Eivät näytä pariskunnalta.
Laurikin pääsee kattelemaan ikäistään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko niillä muka lapsia?
Yksi yhteinen ja kaksi poikaa Pamelan aiemmasta liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä ovat?
Tässä ajassa olisit jo googlettanut.
Eivät siis kestäneet korona-arkea, jossa pitää olla yhdessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä ovat?
Mietin naapurin poika.
Arvasin, että kaikki naiset ja miehet kuolaavat vain Lauria!
Oi ei! Luulin heidän suhdettaan tiiviiksi ja vahvaksi. Surullinen uutinen. Tämä yllätti.
Pamelan aikaisempi mies oli eroa hakeva osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Eivät siis kestäneet korona-arkea, jossa pitää olla yhdessäkin.
Ig:n mukaan lauri ainakin vietti pitkän aikaa jossain maalla nyt koronan aikana. Nuotiolla istunut iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki erot on aina harmillisia, mutta en kyllä yhdy ajatukseen unelmaparista. Jostain syystä ne ei mun mielestä ole koskaan sopineet yhteen ulkonäöllisestikään. Eivät näytä pariskunnalta.
Ulkonäöllinen yhteensopivuus ei välttämättä ole mikään merkki siitä, että pariskunta sopisi yhteen muutenkin. Paljon on pariskuntia, jotka ovat olemukseltaan aivan eri puusta veistettyjä ja silti pitkään yhdessä viihtyneitä. Esim. Erin ja Vesa Anttila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Enkä osaa edes sanoa, miksi ajattelen näin. Molemmat ovat kuitenkin hyvännäköisiä ihmisiä. Jollain tavalla kuitenkin eri paria.
Vierailija kirjoitti:
Pamelan aikaisempi mies oli eroa hakeva osapuoli.
Oli, koska Tolalla oli jo suhde Tilkaseen.
Minua itkettää ihan kaikkien erot. Siinä on yleensä niin paljon tuskaa mukana, etenkin kun perheessä on lapsia. Rukoilen voimia ja ymmärrystä, armollisuutta. Onkohan rakkautta enää olemassakaan tässä maailmassa?