Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oma hiusväri tosiaan kauniimpi kuin värjätty

Vierailija
02.06.2020 |

Mulla on aika vaalea maantie oma hiusväri. Ei vaalea mutta ei ruskeakaan, todella tylsä. Ollut melkein aina vaaleat raidoitetut hiukset ja nyt mietin jos laittaisi tummemmaksi hiukset.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsellä miesten huomio lisääntyi kun värjäsin blondimmaksi hiukset. Luonnostaan suht tummat, mutta melko värittömät (harmahtavan ruskeat). Tykkään itse blondimmasta lookista, vaikka se onkin sitten luonnoton ja purkista.

Sitten on ne oikeasti luonnostaan tosi blondit tai luonnostaan tosi tummatukkaiset. He aika usein näyttää parhaalta omassa luonnollisessa hiusvärissään.

Vierailija
2/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tosiaan aikaa myöten ehkä tuon väriset hiukset kuin Sara Siepillä. Mistä tietää sopiiko?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itsellä miesten huomio lisääntyi kun värjäsin blondimmaksi hiukset. Luonnostaan suht tummat, mutta melko värittömät (harmahtavan ruskeat). Tykkään itse blondimmasta lookista, vaikka se onkin sitten luonnoton ja purkista.

Sitten on ne oikeasti luonnostaan tosi blondit tai luonnostaan tosi tummatukkaiset. He aika usein näyttää parhaalta omassa luonnollisessa hiusvärissään.

Joo niin näyttää hyvältä mutta mulla ei oikeastaan ole tarpeeksi vaalea luonnostaan tai tumma. Mietin mitä tekisin tälle. Nyt kasvatettu vähän omaa väriä juureen.

Ap

Vierailija
4/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut mielipideasiasta niinkuin se olisi jokin fakta.

Vierailija
5/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän millaiset hiukset on kellekin suotu. Joillain on luonnostaan tosi elävä ja kaunis väri, istelläni aika eloton ja kalsea. Aika omituisesti myös oma luonnollinen väri ei ole kaikille se paras ja sopivin, rittää vaan että se on luonnollisen näköinen. Paitsi tietysti jos tämä ei ole tavoitteena, esim shokkiväri yms.

Vierailija
6/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös jo yli 40v jos sillä on värjäyksen kanssa tekemistä.

Ap

Vierailija
7/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin näyttää hyvältä mutta mulla ei oikeastaan ole tarpeeksi vaalea luonnostaan tai tumma. Mietin mitä tekisin tälle. Nyt kasvatettu vähän omaa väriä juureen.

Ap

Silloin kannattaa miettiä, onko luonnostaan enemmän kylmä vai lämmin sävy. Valitset sen mukaan tumman värin.

Vierailija
8/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tyyli tekee sut!

Mitä haluat korostaa itsessä, mitä puolia?

Mikä ihonväri?

Oma sävykin on kesällä ehkä muuttuvainen.

Luonnonsävyjä, kuten hunajavaalennusta + kamomillaa voi myös kokeilla. Kahvi, kaakao + punaviiniraidat:)

Oletko herttainen( blondit) kova tekijä( vahvat värit)

vai tyylikkään sensuelli( taitetut, murretut raidat esim.) Huom. Silloin kun sävyttää/ raidoittaa/ värjää, myös vaatteet näyttävät erilaisilta. Eli valkkaa vaatteet sitten, kun se uusi sävy on. Onnea:)

Vierailija
9/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oma tummanvaalea(ehkä noin 7-78asteinen) jotenkin tosi harmahtava ainakin omaan silmään. Olen raidoittanut jo vuosia vaalealla ja nyt blondannut koko päätäkin. Tykkään itse enempi olla blondi, se tuntuu omalta vaikkei olekaan aito sävyni. Kirkastaa mielestäni ihoni sävyä ja korostaa silmiäni paremmin. Välillä koittanut pitää sitä maantein sävyä, mutta tunne olonikin jotenkin harmaammaksi siinä sävyssä joten ei kiitos vaikka värjääminenkin välillä kyllästyttää.

Vierailija
10/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oma väri aina ole parempi. Monelle sopii monikin eri väri. Riippuu siitäkin, mitä haluaa pukea.

Vierailija
11/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perusväri vallitsevana, sitten hyvä (!) Kampaaja korostaa sävyä asteella tummempia ja vaaleampia raitoja tms. Tämä toimii kaikille, jyrkät värimuutokset aika harvoille.

Vierailija
12/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat, lyhkäset ja ohuet hiukset aurinkoa vasten on hauska näky. Päänahka paistaa. 

Vierailija
13/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma perusväri vallitsevana, sitten hyvä (!) Kampaaja korostaa sävyä asteella tummempia ja vaaleampia raitoja tms. Tämä toimii kaikille, jyrkät värimuutokset aika harvoille.

Tätä mä oon ajatellut. Olis luonnollisin mutta myös se kallein vaihtoehto. Kuin usein raidat täytyy laittaa? Helpoin olis kotivärillä blondata koko pää.......mutta mulla tulee blondatusta tukasta mieleen vähän hepsankeikka

Ap

Vierailija
14/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oma tummanvaalea(ehkä noin 7-78asteinen) jotenkin tosi harmahtava ainakin omaan silmään. Olen raidoittanut jo vuosia vaalealla ja nyt blondannut koko päätäkin. Tykkään itse enempi olla blondi, se tuntuu omalta vaikkei olekaan aito sävyni. Kirkastaa mielestäni ihoni sävyä ja korostaa silmiäni paremmin. Välillä koittanut pitää sitä maantein sävyä, mutta tunne olonikin jotenkin harmaammaksi siinä sävyssä joten ei kiitos vaikka värjääminenkin välillä kyllästyttää.

Onko minkä väriset silmät sulla? Blondaatko itse vai kampaamossa? Laitatko kylmää vaaleaa vai lämmintä?

Ap

Vierailija
15/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleensä "ikääntyvälle" suositellaan mieluiten lämpimämpää sävyä, ettei kylmä harmaanna kasvoja entisestään. Et kuitenkaan ole mikään vanha oikeasti, joten varmaan lämpimän ja viileän välillä ei ole niin merkitystä.

Surkeinta on kuitenkin valita omaa sävyä tummempi (ja vielä joku kaupan "lämmin" punertava) värjäys, joka korostaa juonteita ja alkavia ryppyjä. Filmitähdet ammattimeikkaajineen on sitten erikseen.

En ole mikään ammattilainen, mutta jos olet kyllästynyt nykyiseen raidoitukseen, mitä jos kokeilisit lähellä omaa väriä olevia raitoja vaaleiden sijaan? Esim jos olet ns. tummanvaalea, laita jotain esim. hunajan värisiä balayage-tyylisiä raitoja. Jo tällä kokonaisuus tummenee, mutta ei ala viemään värejä kasvoilta.

t. N 40 +

Vierailija
16/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten vaalentamisesta voisi asettaa haittaveron. 

Vierailija
17/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleensä "ikääntyvälle" suositellaan mieluiten lämpimämpää sävyä, ettei kylmä harmaanna kasvoja entisestään. Et kuitenkaan ole mikään vanha oikeasti, joten varmaan lämpimän ja viileän välillä ei ole niin merkitystä.

Surkeinta on kuitenkin valita omaa sävyä tummempi (ja vielä joku kaupan "lämmin" punertava) värjäys, joka korostaa juonteita ja alkavia ryppyjä. Filmitähdet ammattimeikkaajineen on sitten erikseen.

En ole mikään ammattilainen, mutta jos olet kyllästynyt nykyiseen raidoitukseen, mitä jos kokeilisit lähellä omaa väriä olevia raitoja vaaleiden sijaan? Esim jos olet ns. tummanvaalea, laita jotain esim. hunajan värisiä balayage-tyylisiä raitoja. Jo tällä kokonaisuus tummenee, mutta ei ala viemään värejä kasvoilta.

t. N 40 +

Tää oli hyvä idis, joudun vaan odottamaan syksyyn eli sitä ennen ei olisi hyvä mennä itse sörkkimään väriä.

Ap

Vierailija
18/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvu ei kerro hirveästi hiusten väristä, sehän on vaaleillakin monesti sellainen maantienharmaa. Itse kasvatin oman väriset hiukset ja nämä on tällaiset keskiruskeat, vaikka juuri on semmoinen tunkkainen harmaa. Ihan yhtä hyvä/huono väri kuin kaikki ne eri sävyiset ruskeat mitä tähän asti ollut, mutta säästyy rahaa ja vaivaa.

Vierailija
19/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kans hiusteni olevan maantienharmaat, mutta vasta kun kun kunnolla kasvatin oman värin ne olivatkin vaaleanruskeat. No nyt olen taas laittanut vaaleita raitoja, kyllä se vaan itseäni piristää että päässä on muutakin kuin se oma väri. Jotenkin mielestäni naisellisemmalta näytän kun tukka on eläväisempi. Harmi vaan että luonnonkiharaani 4 asteenkin vaalennus vahingoittaa nykyään.. liekö ikä mikä vaikuttaa. Blondata en kokonaan enää uskalla kun joskus katkesi puolet tukasta, vaalensin siis platinablondiksi silloin.

Vierailija
20/24 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän "juurikasvuun" (en siis värjää hiuksiani, mutta juuri on tummempi kuin latvaosa) Poly blonden vaalennussuihketta. Se vaalentaa juuri sopivasti 1-2 astetta vaaleita hiuksiani. Sen voi tehdä muutaman viikon välein, eikä tarvitse huuhdella pois, antaa vain kuivua, latvatkaan eivät kärsi, kun sinne ei suihkutella. Talvella laitan usein raitoja "reikämyssyn" kanssa itse värinpoistolla, kesällä ei tarvitse, kun aurinko vaalentaa niitä sopivasti. Mullekaan ei kampaamojen tujut vaalennukset käy, vaan hiuksista tulee korput. Hopeashampoolla voi joskus "pestä" liikaa keltaisuutta pois, jos näyttää siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä