Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja sykkeen nousu

30.07.2008 |

muistelenko väärin, vai onko raskaudella ja odottavan äidin sykkeillä yhteys? Ts. olen nyt siis raskaana ja leposyke on noussut normaalista jonkun verran. Yleensä mulla syke n. 60 ja nyt toistuvasti kieppuu siellä 70-80. Verenpaineet kuitenkin normaalit. Kokemuksia kaipailen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, sama täällä, eipä juuri tarvitsisi edes tehdä raskaustestiä, kun sykkeistä sen tietää. Alkuraskaudessa syke pyörii 80 yläpuolella ja loppuraskaudesta ei todellakaan ole vaikea päästä yli 90. Neuvolassa tuntuvat olevan sitä mieltä, että kuuluu asiaan, erityisesti jos on matalat verenpaineet. Korkeiden paineiden kanssa korkea syke taas ei ole hyvä yhdistelmä.

Vierailija
2/2 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on myös ihan hurjat sykkeet. Varsinkin nyt kesäkuumalla ja kun vauva painaa joka paikkaa niin tuntuu että syke on lähes sata kun jotain tekee.

Neuvolassakin koko ajan ollut ylhäällä tuo leposyke ja nyt viimeksi oli 95 :D . Th sanoi että ihan normaalia että loppusuoralla varsinkin nousee lähelle sataa kun vähänkin jotain tekee, varsinkin näin kesällä.

Ja menee ihan älyttömän kauan että palautuu edes siihen 80-85. Ihan tosi rapakuntoiselta tuntuu olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla