Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään ei enää kiinnosta korona?

Vierailija
02.06.2020 |

Kukaan ihminen jonka kanssa olen tekemisissä tai jonka näen esim. kaupassa ei enää tunnu välittävän koronasta hölkäsen pöläystä. Ei turvaväleistä tietoakaan saati maskeista tai edes käsien pesusta. Kaikki suunnittelee reissuja ties minne ja haluaa mennä terdelle. Anoppi suuttui kun en päästä katsomaan vauvaa Helsingistä, itse en ole PK-seudulla. Olen kuulemma tyhmä ja hallitus on sanonut että nyt ei ole enää koronaa. Eikä ole sanonut mitään sellaista, vai onko??? Tuntuu että kaikki pitää mua ihan hulluna. Ei kai se vielä ole ohi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kansalaiset että media ovat jo kyllästyneet koko aiheeseen. Ylekin lopetti joka arkipäivä klo 15 alkaneet koronalähetykset viime perjantaihin. Hallitus on sanonut, että kotimaassa voi taas matkailla, kunhan huolehtii turvaväleistä ja pesee käsiään. 

Vierailija
2/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimaa pitäis kyllä pitää suljettuna, kun siellä se leviää, muut voivat matkustella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo enerkiaa tai mielenkiintoa pelätä, muutahhi miettimistä, yhtä tylsä asia ku punkit tai haukotteleva etana. Plääh.

Vierailija
4/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen kyllästyy aikanaan. Ei kukaan jaksa yhtään mistään vouhkata kuukausitolkulla? Etenkin kun on juuri tällä hetkellä pääasiassa hiipumaan päin. Sen näkee sit miten tulevaisuudessa.

Vierailija
5/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimaa pitäis kyllä pitää suljettuna, kun siellä se leviää, muut voivat matkustella

Uudenmaan pitäminen suljettuna nyt olisi hyvä asia kaikin puolin ihan muutenkin, koronaa tai ei.

Vierailija
6/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen kyllästyy aikanaan. Ei kukaan jaksa yhtään mistään vouhkata kuukausitolkulla? Etenkin kun on juuri tällä hetkellä pääasiassa hiipumaan päin. Sen näkee sit miten tulevaisuudessa.

Tartunnat on nousussa. Että  se siitä hiipumisesta.

Vierailija
7/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyövää lietsoa hysteriaa koska kansa ei mene enää samaan rokotekokeiluhalpaan ku sikanuhan aikana.

Vierailija
8/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tässä on kohta kolme kuukautta ollut kaikki pelkkää koronaa koronaa koronaa vaan, että ihan kivakin kun ihmiset edes hetkeks vähän unohtaa sen.

Vierailija
9/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä suurin osa alkaa hiljalleen tajuamaan, että feikkiähän tämä(kin) oli. Maailman rikkaimmat taas kiittää, kun pääsevät lainailemaan rahaa, eli luomaan rahaa tyhjästä. Ja me maksamme kaiken. Mahtava järjestelmä ja sen orjat.

Vierailija
10/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiä? Tylsää? Mahtaa olla tylsää maata hengityskoneessa? Mun sukulainen Ruotsissa kuoli koronaan mutta ihan kiva kuulla että se feikkiä, ei vissiin sitten kuollutkaan! Jee!

Vierailija
11/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano anopille että katsotaan kesäkuu, mihin tilanne menee ja päätetään sitten vauvan näkemisestä. Siihen asti kuvia, videoita ja etäyhteyttä. Turvallisuussyistä.

Vierailija
12/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä kansalaiset että media ovat jo kyllästyneet koko aiheeseen. Ylekin lopetti joka arkipäivä klo 15 alkaneet koronalähetykset viime perjantaihin. Hallitus on sanonut, että kotimaassa voi taas matkailla, kunhan huolehtii turvaväleistä ja pesee käsiään. 

Mutta kun pointti oli juurikin se että kukaan ei enää pidä niitä turvavälejä eikä edes pese käsiään!!! Vaikka sua ei kiinnosta niin minä en halua tartuntaa...

Vierailija
13/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ohi. Pysy lujana.

Vierailija
14/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahysteria-elämä ei oo oikein hyvää sielunravintoa. Siitä jää jälkikäteen yhtä tyhjä olo kuin roskalehden lukemisesta tai pika-ateriasta. Ei semmosta monta kuukautta jaksa, varsinkaan nyt kun on jo kaunis kesä

Vierailija
15/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ei.

Omalla työpaikalla työkaverit julistaa ääneen miten ei jaksa enää kiinnostaa ja rikkovat suosituksia, mm etätyömääräyksiä. Lähityökavereista nyt kaksi sairaana viruksen oirein.

Odotan milloin ylin johto älähtää. Tarvitaan ehkä vielä pari sairastumista lisää ihmisten kesken jotka istuvat avokonttorissa lähekkäin niin ehkä sitten? Omalla ilmoituksella kun saa olla pois niin alkuun testeihin hakeutumista voi välttää jos ei tarvitse kontaktia työterveyden puoleen.

Vierailija
16/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudenmaan pitäminen suljettuna nyt olisi hyvä asia kaikin puolin ihan muutenkin, koronaa tai ei.

Uusimaa on Suomen syöpä. Se pitäisi leikata pois.

Vierailija
17/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusimaa on Suomen syöpä. Se pitäisi leikata pois."

Kannatan. Aloitetaan siitä, että Uusimaa saa pitää sieltä kerätyt verot itse.

Vierailija
18/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisä vaan taitaa nolottaa ja vituttaa kun talvi ja kevät meni koronan miettimiseen ja paniikkkiseen hökäölöintishowhun, jolloin paljon hyödyllistä elämää jäi kokemati

Vierailija
19/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva enää muistaa sika- ja lintuinfluenssaa, meksikolaista, hongkongilaista, aasialaista, espanjantautia jne.  Pahoja tauteja ja ihmisiä kuoli, mutta elämä jatkuu henkiinjääneillä.  Ja tulee uusia tauteja, valitettavasti.

Vierailija
20/33 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ei. Olen lähipiirissäni ainoa, joka asiasta enää välittää ja yrittää toimia varovaisuutta noudattaen. Olen minäkin alkanut käydä esimerkiksi hieman useammin kaupassa ja vapautuneemmin ulkoilemassa, mutta muuten menen varovaisuusperiaatteen mukaan. Olen tällä toiminnalla saanut kaverieni vihat ja ihmettelyt päälleni, kun olen koronaan vedoten kieltäytynyt osallistumasta harrastus- ja urheiluryhmiin, joihin ilmoittauduin viime vuoden puolella. Olen nyt siis se hysteerinen musta lammas, pelkuri, joka on sekaisin päästään, koska ei palaa normaaliin elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi