Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä iloa joku saa siitä, että haukkuu jatkuvasti toista rumaksi?

Vierailija
02.06.2020 |

Eikö tämmöinen edes mieti kuinka mätä on itse sisältä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aina haukkumista. Joskus joku on ihan oikeasti ruma toisen mielestä. Ei sitä tietenkään tarvitse sanoa tälle henkilölle itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkujilla on huono itsetunto. Ei heillä ole mitään oikeutta loukata tai satuttaa muita.

Usein heitä itseään ei ollenkaan saa kritisoida.

Vierailija
4/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole aina haukkumista. Joskus joku on ihan oikeasti ruma toisen mielestä. Ei sitä tietenkään tarvitse sanoa tälle henkilölle itselleen.

Sori vaan mutta sä olet itse läpi mätä. Noh, toivottavasti asenteesi joskus kolahtaa omaa nilkkaas.

Vierailija
5/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvittelee että niillä on joku oikeus haukkua ja kuvittelee myös olevansa joku universumin kaunein.

Vierailija
6/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan haukkumista eli negatiivista arvostelua kun sanot toista rumaksi. Turha väittää muuta ja kuten sanoit, sitä ei todellakaan kuulu sanoa tälle henkilölle itselleen vaikka olisikin tätä mieltä.

Vierailija
7/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän se toinenkin sillä tiedolla tekee, että jonkun mielestä on ruma? Minua on usein haukuttu rumaksi, yleensä itseäni paljon rumemmat ja lihavammat ihmiset tekee sitä. Siis he pakottaa minut vertailemaan, en minä muuten heitä katselisi sillä silmällä. Mietin vaan, että miksi. Minä en yleensä mieti muiden ihmisten ulkonäköjä, harvoin omaanikaan. 

Vierailija
8/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas haiskahtaa siltä, että kyseisellä ihmisellä (haukkujalla) itsellään on niin paha olla, että purkaa pahanolonsa muihin noin. Mutta minkäs teet, jos haluat olla nolo pelle niin ole. Itsensä se vaan nolaa, ei kiusattua.

Vierailija
9/9 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka porukalla muita kiusaavat, ovat itse rumia; sekä sisältä, että ulkoa.

Pata kattila soimaan.