Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko käytökseni hyväksyttävää vai olenko vain lapsellinen?

Vierailija
01.06.2020 |

Aloin tapailla noin kuukausi sitten erästä miestä johon tutustuin netin kautta...vaihdettiin kuvia ja mies kertoi pitävänsä ulkonäöstäni ja sanoi että vastaan hänen naismakuaan...arvelin siis hänen naisihanteensa olevan jotakuinkin ruskettunut brunette yms, jollainen olen.

Nyt kuitenkin selvinnyt että mies pitääkin punapäistä, mieluiten aidoista ja sellaisista joilla pisamia ja valkoinen iho ja tämä ei edes vaikuttaisi olevan mikään sellainen että punaiset hiukset on parhaat, vaan ehkä enemmänkin jonkinlainen fetissi?
Tämän tiedon vuoksi olenkin alkanut tuntemaan itseni miehen seurassa jotenkin rumaksi ja jopa harkinnut pitäisikö värjätä hiukset punaisiksi...vaikka en pidäkään yhtään kyseisestä väristä, eikä ennen tuon miehen tapaamista olisi tullut edes mieleen värjätä hiuksiani punaisiksi.

Tiedostan kyllä että taidan käyttäytyä ja alajtella asiasta lapsellisesti kun otan tämän näin vakavasti, mutten voi itselleni mitään...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin itsetunto kuntoon ja sitten vasta deittimarkkinoille.

Vierailija
2/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on joku fetissi tiettyyn ulkonäköön, on se hän, jolla on ongelmia.

Älä lähde vaihtamaan hiustenväriä, et kelpaisi tälle miehelle kuitenkaan, koska olethan (ilmeisesti) ruskettunut. Sitten tulisi taas jotain, esim. pituus ongelma. Jalankoko jne.

Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan miehen naismaku on kovin rajoittunut hiustenvärin perusteella. Enemmänkin kasvojenpiirteiden, ruumiinrakenteen ja esimerkiksi tatskojen ja lävistyksen suhteen.

Vierailija
4/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Minäkin pidän oikein vaaleista naisista ja yleensä tummemmat eivät kiinnosta, mutta olen huomannut että sopivan sattuessa kohdalle ei hiusten ja ihon värillä ole mitään väliä.

Ap hermoilee taas aivan turhaan, kannattaa olla oma itsensä.

Vierailija
5/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vain se yksi ja vain se yksi maku miesten suhteen?

Vierailija
6/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä missään nimessä ala muokata itseäsi miehen mieliksi. Se on loputon suo.

Älä ole niin epätoivoinen, että roikkuisit yhdessä miehessä, vaikka hän ei arvosta sinua omana itsenäsi.

7/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät tämän punahimon?

Minullakin on ollut kolme suhdetta aiemmin punapäiden kanssa ja siksi nykyinen blondi kumppanini luulee, että minua jotenkin kiinnostaa punapäät, mutta minulle hiusten väri on oikeasti aivan sama eikä punainen sopisi nykyiselle kumppanille mitenkään enkä edes osaa kuvitella sellaista hänelle.

Vierailija
8/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
9/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Jaa? Minäkin pidän oikein vaaleista naisista ja yleensä tummemmat eivät kiinnosta, mutta olen huomannut että sopivan sattuessa kohdalle ei hiusten ja ihon värillä ole mitään väliä.

Mutta jos se ns. sopiva värjäisi hiuksensa vaaleiksi, niin etkö silloin pitäisi häntä entistäkin viehättävämpänä :)?

-ap

Vierailija
10/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla vain se yksi ja vain se yksi maku miesten suhteen?

Sehän siinä onkin, kun itselläni ei ole vain yhtä ja tiettyä kovin rajoittunutta miesmakua..

-ap

Vierailija
11/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Minullakin on ollut kolme suhdetta aiemmin punapäiden kanssa ja siksi nykyinen blondi kumppanini luulee, että minua jotenkin kiinnostaa punapäät, mutta minulle hiusten väri on oikeasti aivan sama eikä punainen sopisi nykyiselle kumppanille mitenkään enkä edes osaa kuvitella sellaista hänelle.

Tiedän koska asiasta tuli viitteitä ja tunnusti lopulta kun kysyin suoraan.

-ap

Vierailija
12/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen punainen taitaa olla niitä suosituimpia preferenssejä. Ei se silti tarkoita, että mies haluaisi sinulla sellaiset.

Vierailija
13/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä missään nimessä ala muokata itseäsi miehen mieliksi. Se on loputon suo.

Älä ole niin epätoivoinen, että roikkuisit yhdessä miehessä, vaikka hän ei arvosta sinua omana itsenäsi.

Mies siis ei itse ole pyytänyt minua värjäämään hiuksiani...olen vain itse alkanut miettiä asiaa.

-ap

Vierailija
14/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Mutta jos se ns. sopiva värjäisi hiuksensa vaaleiksi, niin etkö silloin pitäisi häntä entistäkin viehättävämpänä :)?

-ap

Siinä ei todellakaan ole mitään viehättävää

Vierailija
15/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi voi.. mies vaihtoon. Mitä hiton väliä jollain hiustenvärillä? Seksileluko olet miehelle?

Vierailija
16/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

-ap

eli mies sanoi se minkä halusit kuulla pienen lypsämisen jälkeen

Vierailija
17/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen punainen taitaa olla niitä suosituimpia preferenssejä. Ei se silti tarkoita, että mies haluaisi sinulla sellaiset.

Noo, enhän voikaan olla luonnollinen punapää, kun olen luonnollinen brunetti :D Mutta joka ikinen kerta kun vastaan kävelee aidon näköinen punapää, niin tunnen itseni rumilukseksi miehen rinnalla. Olisi vain paljon helpompaa jos tämä sattuisi pitämään eniten tummahiuksisista naisista. Its en edes pidä punaisista hiuksista tai pisamista, joten niiden haluaminen itselleni on jokseenkin hämmentävää.

-ap

Vierailija
18/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

-ap

eli mies sanoi se minkä halusit kuulla pienen lypsämisen jälkeen

Mutta enhän minä sitä halunnut kuulla. Oli vain rehellinen, kun ei asiaa oikein voinut kai pitää salassakaan.

-ap

Vierailija
19/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

-ap

Ai sä oletkin näitä naisia jotka kysyy ja kysyy kunnes saa sen vastauksen jonka halua kuulla :D

Vierailija
20/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen. Suhde ei tule kestämään jos ulkonäkö on ainoa koossa pitävä voima. Koita keksiä jotain vähän merkityksellisenpää mikä teitä voisi yhdistää ja panosta siihen.