Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko käytökseni hyväksyttävää vai olenko vain lapsellinen?

Vierailija
01.06.2020 |

Aloin tapailla noin kuukausi sitten erästä miestä johon tutustuin netin kautta...vaihdettiin kuvia ja mies kertoi pitävänsä ulkonäöstäni ja sanoi että vastaan hänen naismakuaan...arvelin siis hänen naisihanteensa olevan jotakuinkin ruskettunut brunette yms, jollainen olen.

Nyt kuitenkin selvinnyt että mies pitääkin punapäistä, mieluiten aidoista ja sellaisista joilla pisamia ja valkoinen iho ja tämä ei edes vaikuttaisi olevan mikään sellainen että punaiset hiukset on parhaat, vaan ehkä enemmänkin jonkinlainen fetissi?
Tämän tiedon vuoksi olenkin alkanut tuntemaan itseni miehen seurassa jotenkin rumaksi ja jopa harkinnut pitäisikö värjätä hiukset punaisiksi...vaikka en pidäkään yhtään kyseisestä väristä, eikä ennen tuon miehen tapaamista olisi tullut edes mieleen värjätä hiuksiani punaisiksi.

Tiedostan kyllä että taidan käyttäytyä ja alajtella asiasta lapsellisesti kun otan tämän näin vakavasti, mutten voi itselleni mitään...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, mies ei olisi edes alkanut sinun kanssasi jos hiusten väri olisi hänelle se juttu. Sinä kuvittelet että ensimmäinen aito punapää joka vastaansa tulee lumoaa hänet? Ei pidä paikkaansa. Sinäkin saatat pitää vaikkapa ruskeasilmäisistä miehistä. Ne saattavat kiinnittää huomiosi mutta tuskinpa vain jättäisit miehesi saman tien kun sellainen kävelee vastaan? Eikö olekin hullu ajatus? Se että ihailee ulkonäossä jotain, ei tarkoita että elää jatkuvasti sellaisen puutteessa ja kaipuussa.

Tässä syy miksi olenkin vihainen miehelle. Miksi ihmeessä on alkanut kanssani kun en selvästikään ole hänen ihanteen mukainen punapää? Aiemmin pidin hiusteni väriä kauniina, mutta nyt en voi olla ajattelematta että sen pitäisikin olla punainen.

-ap

Vierailija
42/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kynnysmatoksi, niin pyri kaikessa siihen, minkä arvelet miellyttävän miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen koska haluat olla miehelle mieliksi, sen sijaan että pistäisit hänet vaihtoon. Älä ota sellaista jonka kanssa tulee kurja olo, simple as that.

Vierailija
44/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lapsellinen koska haluat olla miehelle mieliksi, sen sijaan että pistäisit hänet vaihtoon. Älä ota sellaista jonka kanssa tulee kurja olo, simple as that.

En ihan ymmärrä miksi on lapsellista haluta olla miehelle mieliksi? Varsinkaan kun hän ei itse ole asiaa ottanut puheeksi, eikä mitenkään painostanut minua muuttamaan ulkonäköäni. Koen vain itse epävarmuutta omasta hiustenväristäni kun tiedän että punainen olisi miehen mieleen. Toki tuota viimeistä lausetta itsekin miettinyt että jos itselleni on niin iso juttua se että minulla on väärän väriset hiukset jonkun toisen mielestä, niin helpointa lienee vaihtaa sellaiseen joka pitää ruskeatukkaisista.

-ap

Vierailija
45/45 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up