Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten siirrän puhelimen kuvat koneelle?

Vierailija
01.06.2020 |

Pitäisi siis siirtää useampi kansio missä aika paljon kuvia "talteen" koneelle. Mutta miten? Vai mikä on helpoin tapa säilyttää kuvat jos esim känny hajoaa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirrä kuvat puhelimen muistikortille jo ennen puhelimen hajoamista. Muistikortilta saa kuvat adapterin kautta koneelle. Tämä paras keino jos puhelin hajoaa siis oikeasti.

Kaikissa ei ole muistikorttipaikkaa. Automaattinen kopio pilveen on paras, ei tartte muistaa kopioida mihinkään kun menee itsestään.

Työnnä nyt pilves peräreikääs. Pari gigaa levytilaa maksaa, mitä viiskymppiä, eikä tarvi pelätä, että joku urpo varastaa kuvat.

Zinc

Ja sit kun känny hajoaa, pitää rukoilla että on muistanut ottaa varmuuskopion riittävän usein 😂😂

Vierailija
22/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei windows tunnista mitään siirrettävää, niin ei toimi

Zinc

Mitään ei siirry, kun ei siirry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirrä kuvat puhelimen muistikortille jo ennen puhelimen hajoamista. Muistikortilta saa kuvat adapterin kautta koneelle. Tämä paras keino jos puhelin hajoaa siis oikeasti.

Kaikissa ei ole muistikorttipaikkaa. Automaattinen kopio pilveen on paras, ei tartte muistaa kopioida mihinkään kun menee itsestään.

Työnnä nyt pilves peräreikääs. Pari gigaa levytilaa maksaa, mitä viiskymppiä, eikä tarvi pelätä, että joku urpo varastaa kuvat.

Zinc

Ja sit kun känny hajoaa, pitää rukoilla että on muistanut ottaa varmuuskopion riittävän usein 😂😂

Känny ?

Kutsun tietokonetta, tietokoneeksi 

Zinc

Jos niitä kuvia ei kiinnosta kuvaamisen jälkeen siirtää koneelle, niin ei ne kovin tärkeitä liene .. 

Jos mä jostain otan kuvia, niin niillä on yleensä joku tarkoitus ja ne siirretään koneelle.

Vierailija
24/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole adapteria, persereijästäkö pitäisi pieraista sellainen ?

Zinc

pieraise ihmeessä ja ota kuva siitäkin

Vierailija
25/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee zinc kun sun puhelimessa on varmaan sama mikä oli mun luurissa eli se ei oo nyt wintoosasta kiinni vaan sun omasta puhelimesta. Enempää en jaksa sun riehumista lukea enkä auttaa. Jos et osaa edes googlea käyttää niin voi voi.

Vierailija
26/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Pari gigaa viiskymppiä 😂 mitä muuta ajattelit ostaa viime vuosikymmenen alkupuolelta 😂

Vierailija
27/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/20/digitreenit-27-nain-siirrat-ku…

Ja vuonna 2020 pitäisi lukea jotain nettiä, että miten siirrät kuvat tietokoneelle.

Mitä jos ei ole nettiä ?

Only in Matrix Hell

Zinc

Keksimällä keksittyjä ongelmia kus.i.päiltä ..

Jos on niin kädetön ettei osaa, niin jostainhan se on sitten luettava.

Jos on niin tyhmä, ettei saa noin yksinkertaista asiaa toimimaan automaattisesti, niin on vain vtun tyhmä.

Zinc

Vierailija
28/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä tekniikasta juuri mitään esim usb:stä mutta olen lähettänyt kuvia entiseltä puhelimeltani omaan sähköpostiini liitteinä. Siellä ne säilyvät, Googlella on tilaa. On tietty työlästä, jos kuvia on paljon. Voitte haukkua mutta itselleni tämä riittää.

Vierailija
29/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vuonna 2020 pitäisi lukea jotain nettiä, että miten siirrät kuvat tietokoneelle.

Mitä jos ei ole nettiä ?

Only in Matrix Hell

Zinc

Jos on niin tyhmä, ettei saa noin yksinkertaista asiaa toimimaan automaattisesti, niin on vain vtun tyhmä.

Zinc

Rauhoitu nyt, et sä niin tyhmä ole. Ehkä...

Vierailija
30/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onedrive on jees. Itse en kyllä enää koneelle siirtäisi. Kannettavien kapasiteetti ei ole valtava.

Mikä kännykkä? Ainakin Samsungilla pilven käyttö on simppeliä. Maksan 2 e kuussa.

Yksi vaihtoehto hankkia ulkoinen kovalevy. Jo 1 teratavun kovalevylle mahtuu järjettömästi kuvia eivätkä ole enää kovin kalliitakaan.

Miksi ulkoinen ? Oi, miksi ihmeessä ei sisäinen ?

Zinc

Vierailija
31/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole nettiä ?

Only in Matrix Hell

Zinc

Zinc

En mä ole tyhmä ollenkaan, mutta sinä olet.

Zinc

Vierailija
32/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja yksinkertainen olet, kun et tajua, että mitään puhelinta ei ikinä tunnisteta windowsissa, niin mitään ei voi mistään siirtääkään.

Zinc

Vierailija
33/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole nettiä ?

Only in Matrix Hell

Zinc

Zinc

Zinc

Kukahan tässä ei nyt osaa 😂😂

Vierailija
34/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eikö se kone tunnista ollenkaan sitä puhelinta? Vai eikö sen vain automaattisesti kysy liittämisen jälkeen, siirretäänkö kuvat? Normaalistihan se kone kyllä tunnistaa aina, kun siihen liitetään jokin laite USB-johdolla. Oletko katsonut, jos se puhelin kuitenkin löytyisi sieltä kansioista, vaikkei mitään automaattista viestiä tule?

Virta pois molemmista ennen johtoliitosta.

Vierailija
35/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä tekniikasta juuri mitään esim usb:stä mutta olen lähettänyt kuvia entiseltä puhelimeltani omaan sähköpostiini liitteinä. Siellä ne säilyvät, Googlella on tilaa. On tietty työlästä, jos kuvia on paljon. Voitte haukkua mutta itselleni tämä riittää.

Olen minäkin lähetellyt tiedostoja ties minne.

Mutta jos ne ei tule sieltä puhelimesta ne tiedostot ulos, niin on vaikea niitä mihinkään lähetellä.

Zinc

Vierailija
36/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei ole nettiä ?

Only in Matrix Hell

Zinc

Zinc

Zinc

Kukahan tässä ei nyt osaa 😂😂

Sinä olet niin tyhmä, ettet ymmärrä, ettei se toimi 😂

Zinc

Vierailija
37/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onedrive on jees. Itse en kyllä enää koneelle siirtäisi. Kannettavien kapasiteetti ei ole valtava.

Mikä kännykkä? Ainakin Samsungilla pilven käyttö on simppeliä. Maksan 2 e kuussa.

Yksi vaihtoehto hankkia ulkoinen kovalevy. Jo 1 teratavun kovalevylle mahtuu järjettömästi kuvia eivätkä ole enää kovin kalliitakaan.

Zinc

Siksi, että se ulkoinen on helpompi siirtää toiseen koneeseen sit kun se tietokone kone leviää. Raidaava ulkoinen on paras valinta.

Vierailija
38/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun sanoisin, että mun digiboxi on rikki, niin se on silloin rikki, tai niin tyhmä rakentaja, ettei se toimi ;)

Ei siinä minkään pällin vinkuminen netissä auta, että toimii, jos ei toimi ;)

Zinc

Vierailija
39/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Siksi, että se ulkoinen on helpompi siirtää toiseen koneeseen sit kun se tietokone kone leviää. Raidaava ulkoinen on paras valinta.

Ja nopea siirtää varkaan taskuun.

Zinc

Vierailija
40/57 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc on totaalinen kaheli!