Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kotisiivouksesta?

Vierailija
01.06.2020 |

Oletko teetättänyt kotisiivousta kodissasi?
Nyt olisi tarvetta suursiivousryhmälle, mietin vain että minkälaista jälkeä tekevät, oletko ollut tyytyväinen siivoukseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin henkilöstön vaihtuvuus on hillitöntä.

Vierailija
2/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole asiakkaana ollut, mutta keikkalaisena yhdessä firmassa olin henkilöstövuokrauksen kautta muutaman kuukauden. Firma, jossa olin sai kyllä todella paljon positiivista asiakaspalautetta ja monet asiakkaat olivat olleet asiakkaina useita vuosia. Tuo henkilöstön vaihtuvuus on suurta, joten jos haluaa yhden ja saman vakiosiivoojan niin monesta firmasta sellaisen saanti voi olla haastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kotisiivousta ja ollut hyvin tyytyväinen työhön. Olen kokeillut muutamaakin firmaa ja parhaan tuloksen olen saanut firmoista, joissa työkieli on englanti.

Vierailija
4/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen käyttänyt. Siivoojat ovat venäläisiä pääosin. Tekevät todella hyvää jälkeä. Minulla ei riitä energiaa perussiivoukseen, mutta en jaksa tehdä suursiivousta. Siihen siivouspalvelu on hyvä.

Vierailija
5/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen käyttänyt. Siivoojat ovat venäläisiä pääosin. Tekevät todella hyvää jälkeä. Minulla ei riitä energiaa perussiivoukseen, mutta en jaksa tehdä suursiivousta. Siihen siivouspalvelu on hyvä.

Äh..,siis perussiisteyden ylläpitämiseen riittää energiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän