Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuminen painajaisten takia?

Vierailija
01.06.2020 |

Jos aamulla herään väkisin herättämiseen tai herätyskelloon, muistan sen yön unen/unet. Onneksi nyt on kesäloma, eikä ole aamulla paljon häiriötekijöitä, en muista uniani.

No nään aika usein kaikenlaisia painajaisia, unethan ovat vain unia, mutta kyllä ne tuntuvat unessa todella todenmukaisilta. Näen aina jonkinlaisia selkounia, tiedostan välillä olevani unessa, voin aina liikkua siellä ja minulla on omat ajatukset käytössä, ne toimivat täysin normaalisti.

En vain ymmärrä, miksi nään niin usein painajaisia, vaikka eivät ne ole korkeimman asteen pelottavia. Esimerkiksi olen raskaana tai joku on raskaana, synnytän lasta, putoan korkealta ja kuolen, minut yritetään raiskata ja raiskataan, olen alasti, olen pelottavassa sairaalassa tai mielisairaalassa, olen vankilassa, olen huvipuistossa usein ja joskus kuolen, ampiaiset ja hämähäkit tulevat kimppuuni tai sängylleni nukkuessa, kaikki kaverit ja kaikki hylkäävät ja pistävät välit poikki.

Tälläisiä kivoja unia... Pelkäänkö näitä alitajunnassa vai miksi? Kaikki unet aina selkounia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Kaikki näkevät joistain asioista aina painajaisia. Kaikki näkevät painajaisia.

Minä näin viime yönä unta, että olin Intiassa metsässä aidatussa vankilassa.

Sellaista se on.

Vierailija
2/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet sekoittavat enimmäkseen alitajunnan pelkoja sekä arkisia asioita, sellaisia joita olet kokenut viime päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( / :)

Vierailija
4/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen myös pelkästään painajaisia ja muistan unet aina herätessä. Välillä iskee ahdistuskohtaus heti herätessä ja menee monta tuntia, että olen toimintakykyinen.

Haittaa erittäin paljon elämää.

Olen syönyt erilaisia masennuslääkkeitä (pahensivat tilannetta), käynyt terapiassa (ei mitään vaikutusta) ja välillä syönyt xanoria mikä onkin auttanut..

Vierailija
5/5 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran näät selkounia, pistä vastaan. Räjäytä se raiskaaja, kasvata siivet ja lennä, taio uhkat kadoksiin. Yhtäkkiä olet voittaja ja painajaiset loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän