Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi on tärkeää, että ei näy että vaatteiden /hame, housut) alla on alushousut?

Vierailija
01.06.2020 |

Ja miksi on niin tärkeää ettei vaan vahingossakaan näe häpykarva/sänki bikinien lahkeesta tai jos on paksumpi pehko niin sehän voi jopa näkyä alaosan läpi! Mutta se kun näkyy hameessa, housussa tai bikinissä alapään vaot etu- ja takapuolella, ei olekaan yhtään noloa.

Miksi siis on tärkeää ettei näy että nainen käyttää alushousuja? Ennemmin pitää olla kannikat ja häpykummut "esille" siten, että toisille jää arvoitukseksi onko nainen kokonaan ilman alushousuja? Ja alapäässä, miksi naisille on noloa jos alapäässä on karvat mutta se ei ole "noloa" että koko toosa on esillä ilman karvoja (gyne, uusi mies, ystävät mökkisaunassa jne)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa. Eräs työkaveri oikein varoitti, että hei, sun pikkarit näkyy läpi, kun sattui huono työvaatepäivä ja ainoat oikeaa kokoa olleet työhuosut varastolla olivat jo hieman kuluneet valkoiset ja minulla oli tummahkot alushousut.

Kaikkihan me inhoamme valkoisia housuja, mutta enemmän siksi, että niissä näkyy kaikki mahdollinen päälleroiskuva niin räikeästi ja silti ehdi kesken päivän käydä vaihtamassa ja siksi tummat housut loppuvat aina ensin. Mutta mitä helkatin väliä sillä on, jos ihmiset näkevät, että minulla on tummahkot pikkuhousut? Lienee selvää, että kaikilla alushousut suojavaatteiden alla on.

Vierailija
42/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy joistain jumppatrikoista alkkarin raja painaumana.

En halua käyttää stringejä ja alkkarit on oikeaa kokoa. Jos ottaisin isommat alkkarit, niin ne ei pysyisi edestä oikeassa kohdassa.

Ehkä pitäisi ostaa erimallisia alkkareita, mutta en nyt korona-aikana halua kierrellä turhaan kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alushousujen rajat on tyylittömiä. Monesti näkee kun housun sauma pureutuu pakaraan ja jakaa sen kahtia. Se ei ole nättiä. Mutta ei muiden alkkarit kuulu mulle, mä en vaan voi sietää jos mulla näkyy rajat.  Lisäksi semmoiset perus pikkarit ei pysy paikallaan vaan niitä saa kaivaa persvaosta ja oikoa koko ajan. Siksi käytän mieluiten stringejä.

Hyi. Stringien käyttäjät ovat niin ällöttäviä. Hinkkaavat persvaossaan kankaanrietaletta. 

Vierailija
44/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku sen salitrikoomallin joka oikein korostaa sitä, että perse koostuu kahdesta ERI pakarasta? Olen viimeiseen vuoteen pariin nähnyt kummallisia "persehousuja", en paremmin osaa selittää. Alushousuja ei näy, ei edes stringin rajoja eli luultavasti kommandona menevät. Salihuosut tai sitten sellaiset siistimmät trikoohousut jotka on kuin tehty kahdesta lahkeesta erikseen, haaraosuus on varmasti syvällä anuksessa ja emättimessä, niin syvällä se pakaravako-osuus ui siellä perseessä. Alushousuja käyttävillähän on ikäänkuin peppu, tuollaisia housuja käyttävillä alkkarittomilla tai stringillisillä on kaksi erillistä pakaraa, ei sellaista yhtenevää persettä ollenkaan.

Mä muistan, kun näin ekan kerran tällaiset, en suinkaan missään kuntosalilla, vaan yleisötapahtumassa. Mun mielestä ne tarjos kerta kaikkiaan liikaa informaatiota käyttäjänsä vartalosta. Mun mielestä jotkut asiat olis hyvä jättää piiloon.

Vierailija
45/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt samaa. Eräs työkaveri oikein varoitti, että hei, sun pikkarit näkyy läpi, kun sattui huono työvaatepäivä ja ainoat oikeaa kokoa olleet työhuosut varastolla olivat jo hieman kuluneet valkoiset ja minulla oli tummahkot alushousut.

Kaikkihan me inhoamme valkoisia housuja, mutta enemmän siksi, että niissä näkyy kaikki mahdollinen päälleroiskuva niin räikeästi ja silti ehdi kesken päivän käydä vaihtamassa ja siksi tummat housut loppuvat aina ensin. Mutta mitä helkatin väliä sillä on, jos ihmiset näkevät, että minulla on tummahkot pikkuhousut? Lienee selvää, että kaikilla alushousut suojavaatteiden alla on.

Työpaikalla pukeudutaan eri tavalla kuin vapaa-ajalla eli alusvaatteita ei siellä näytellä. Menisitkö esim. tällaisessa läpinäkyvässä puserossa työpaikalle:

https://www.hellomagazine.com/imagenes/fashion/celebrity-style/20181204…

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRPRmh50BA-g5Up2…

Vierailija
46/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, kyllä, tää on ikuisuuskysymys!

Se aihealue kulkee musta ihan samoja linjoja kuin että alusvaatteet ovat " intiimi asia', henkilökohtainen alue, jota ei tule ' jakaa', joka liittyy perhepiiriin ja ihmisen intiimeimpiin tapahtumiin, ' pyhimpään', " salattuun, naisella erityisesti. Naisen ' mysteeriin'. Se on intiimiä.

Alusasut ikäänkuin, läpi näkyessään, vievät katsojan sille ' kielletylle' alueelle.

Peruskoodi meillähän on, että uima- asu on ihan samanlainen, bikinit, mutta julkinen.

Se on paksumpi ja vaikka samoja paikkoja peittävä, ei liity makuuhuoneeseen.

Siksi se ei ole meidän kulttuurissa intiimi eikä salainen yhtään.

Kerran minulla oli punaiset rintaliivit, koska vain ne puhtaina silloin, valkoisen paidan alla. Hui! Sain heti kommentteja. En kuitenkaan hävennyt tai sellaista. Minusta rl saa hieman kuultaa, mutta ei paljoa, jotta se paita on eheä kokonaisuus eikä rl vie huomiota, riko kuvaa. Ihan vain näin. Mutta ymmärrän tän homman näin:)

Vierailija
47/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pahimmat on ne kuultavat treenihousut mistä näkyy perse läpi. Siis nimenomaan perse, koska stringit jalassa. Mieluummin näkyy ne alushousut kuin pakaran iho. Näitä paljaita takapuolia näkee salilla aivan liian paljon.

Vierailija
48/48 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarien rajojen näkyminen särkee mun esteettistä silmää. Tulee "tuplaperse" jos esim. vaaleiden kesähousujen alla on pikkupöksyt, joiden reuna leikkaa pyllyn pokittain kahtia. 

Toinen mauton juttu on, kun rintsikoiden olkaimet (monesti kulahtaneet) näkyy avonaisen topin alta. Mars kauppaan, sieltä saa nykyään edullisesti rintsikoita erilaisilla olkain-vaihtoehdoilla!