Miksi on tärkeää, että ei näy että vaatteiden /hame, housut) alla on alushousut?
Ja miksi on niin tärkeää ettei vaan vahingossakaan näe häpykarva/sänki bikinien lahkeesta tai jos on paksumpi pehko niin sehän voi jopa näkyä alaosan läpi! Mutta se kun näkyy hameessa, housussa tai bikinissä alapään vaot etu- ja takapuolella, ei olekaan yhtään noloa.
Miksi siis on tärkeää ettei näy että nainen käyttää alushousuja? Ennemmin pitää olla kannikat ja häpykummut "esille" siten, että toisille jää arvoitukseksi onko nainen kokonaan ilman alushousuja? Ja alapäässä, miksi naisille on noloa jos alapäässä on karvat mutta se ei ole "noloa" että koko toosa on esillä ilman karvoja (gyne, uusi mies, ystävät mökkisaunassa jne)
Kommentit (48)
Läpinäkyvät salitrikoot 365/7, koska muoti.
Kun on oikeankokoiset alushousut, rajat asettuu oikeisiin kohtiin eikä näy. Jos käyttää liian pieniä pikkareita, alushousun reuna jakaa kannikan kahtia. Se pyllyn tursuilu alushousujen rajan alta on häiritsevät näky, ei alushousujen raja. Ostakaa oikeankokoisia vaatteita, niin säästytte tältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on melkeimpä neuroottinen alushousujen rajan näkymisen suhteen. Stringejä hän vierastaa. Ratkaisi kerran radalle lähtiessään ongelman niin, että puki lahkeelliset mummokalsarit tiukkojen housujen alle. Heti olisi käynyt helkkarin hyvä flaxi.
Mitä sitten? Meinaatko, että kunnolliset alkkarit, esim. lahkeelliset (talvella mahd tärkeät) ovat joku ongelma?
BTW, saako miehellä olla lahkeelliset bokserit vai onko niinqu eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen rajat on tyylittömiä. Monesti näkee kun housun sauma pureutuu pakaraan ja jakaa sen kahtia. Se ei ole nättiä. Mutta ei muiden alkkarit kuulu mulle, mä en vaan voi sietää jos mulla näkyy rajat. Lisäksi semmoiset perus pikkarit ei pysy paikallaan vaan niitä saa kaivaa persvaosta ja oikoa koko ajan. Siksi käytän mieluiten stringejä.
Kukaan tervejärkinen EI käytä narua perseessään.
Käytät sitä vain esitelläksesi itseäsi tai matkiessasi luotua mielikuvaa "seksikkäästä naisesta".
Kukaan vähänkään ulkonäöstään välittävä nainen ei käytä alushousuja, jotka jakavat kannikat kahtia ja raja paistaa kauas taakse.
Ei käytäkään, vaan ostaa sopivan kokoiset alushousut eikä kulje ulkona perse paistaen.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on melkeimpä neuroottinen alushousujen rajan näkymisen suhteen. Stringejä hän vierastaa. Ratkaisi kerran radalle lähtiessään ongelman niin, että puki lahkeelliset mummokalsarit tiukkojen housujen alle. Heti olisi käynyt helkkarin hyvä flaxi.
Jos käy flaksi, niin miestä ei kiinnosta naisen alushousuissa mikään muu kuin se, miten äkkiä ne saadaan pois jalasta.
Oi että, kesä tuloillaan ja kohta taas neidoilla persposket roikkuvat shortsinlahkeista... näky, jota ilman olisi niin paljon mukavampi elää :o/.
Tietääkö joku sen salitrikoomallin joka oikein korostaa sitä, että perse koostuu kahdesta ERI pakarasta? Olen viimeiseen vuoteen pariin nähnyt kummallisia "persehousuja", en paremmin osaa selittää. Alushousuja ei näy, ei edes stringin rajoja eli luultavasti kommandona menevät. Salihuosut tai sitten sellaiset siistimmät trikoohousut jotka on kuin tehty kahdesta lahkeesta erikseen, haaraosuus on varmasti syvällä anuksessa ja emättimessä, niin syvällä se pakaravako-osuus ui siellä perseessä. Alushousuja käyttävillähän on ikäänkuin peppu, tuollaisia housuja käyttävillä alkkarittomilla tai stringillisillä on kaksi erillistä pakaraa, ei sellaista yhtenevää persettä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun pikkupöksyrajoja ei näy, voi helposti kuvitella henkilön olevan liikkeellä kommandona ;)
Juuri tuon takia on mielestäni tyylikkäämpää, että rajat näkyvät. Kuka muka haluaa näyttää siltä kuin ei käyttäisi alushousuja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen rajat on tyylittömiä. Monesti näkee kun housun sauma pureutuu pakaraan ja jakaa sen kahtia. Se ei ole nättiä. Mutta ei muiden alkkarit kuulu mulle, mä en vaan voi sietää jos mulla näkyy rajat. Lisäksi semmoiset perus pikkarit ei pysy paikallaan vaan niitä saa kaivaa persvaosta ja oikoa koko ajan. Siksi käytän mieluiten stringejä.
Mun mielestä ohuen (vaalean) housukankaan läpi kuultava persus on paljon tyylittömämpi kuin alushousujen rajat.
Minusta sellaiset housut on tyylittömät, mistä kuultaa alushousut tai persus läpi.
Jokainen kai tyylillään mutta mulle on aivan se ja sama näkyykö ihmisillä alkkarinsaumat. Sehän on vain merki, että käyttää alushousuja.
No, itse aina ihan alushousuja. Stringeistä en tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku sen salitrikoomallin joka oikein korostaa sitä, että perse koostuu kahdesta ERI pakarasta? Olen viimeiseen vuoteen pariin nähnyt kummallisia "persehousuja", en paremmin osaa selittää. Alushousuja ei näy, ei edes stringin rajoja eli luultavasti kommandona menevät. Salihuosut tai sitten sellaiset siistimmät trikoohousut jotka on kuin tehty kahdesta lahkeesta erikseen, haaraosuus on varmasti syvällä anuksessa ja emättimessä, niin syvällä se pakaravako-osuus ui siellä perseessä. Alushousuja käyttävillähän on ikäänkuin peppu, tuollaisia housuja käyttävillä alkkarittomilla tai stringillisillä on kaksi erillistä pakaraa, ei sellaista yhtenevää persettä ollenkaan.
Tarkoitatko jotain tällaisia?
https://a-rou.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/89/2018/01/P119225…
Hyviä kysymyksiä ap:llä. Samantyylisiä tekopyhistelyitä ja muita kummia juttuja, joita olen miettinyt joistain entisistä naisista joiden kanssa on ollut tapailua tai seurustelua, on että miten nainen, joka harrastaa yhden illan juttuja usein ja muutenkin suhtautuu seksiin leväperäisesti, voi pitää niin kamalana esim. meikittömänä esiintymistä miehen edessä, tai suihkussa käymistä miehen kanssa. Tämä on ollut suoraan sanottuna hiukan loukkaavaa jopa. Toisten ( jännien) miesten kanssa lähdetään yökerhosta tai kotibileistä jommankumman kotiin panemaan eikä koeta siinä mitään ongelmaa (nykyään tietty usein Tinderistä), mutta sitten kun joku mies on vakavissaan kiinnostunut sinusta, niin ei pystytä edes luonnollista omaa itseään näyttämään sille edellämainituissa asioissa.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kysymyksiä ap:llä. Samantyylisiä tekopyhistelyitä ja muita kummia juttuja, joita olen miettinyt joistain entisistä naisista joiden kanssa on ollut tapailua tai seurustelua, on että miten nainen, joka harrastaa yhden illan juttuja usein ja muutenkin suhtautuu seksiin leväperäisesti, voi pitää niin kamalana esim. meikittömänä esiintymistä miehen edessä, tai suihkussa käymistä miehen kanssa. Tämä on ollut suoraan sanottuna hiukan loukkaavaa jopa. Toisten ( jännien) miesten kanssa lähdetään yökerhosta tai kotibileistä jommankumman kotiin panemaan eikä koeta siinä mitään ongelmaa (nykyään tietty usein Tinderistä), mutta sitten kun joku mies on vakavissaan kiinnostunut sinusta, niin ei pystytä edes luonnollista omaa itseään näyttämään sille edellämainituissa asioissa.
M/40
Hiton hyvä pointti. Itsekin olen huomannut, että todella monilla naisilla on aikuisena jonkinlainen esiteiniprinsessa syndrooma vaikka seksiin suhtaudutaan kummallisen leväperäisesti. Todella moni sinkku nainen kairauttaa itseään täysin tuntemattomilla miehillä sinkkuna ja samaan hengen vetoon raiskaaminen on kamalaa (silti altistetaan itsensä intiimiin kanssakäymiseen TUNTEMATTOMIEN KANSSA). Levitellään pi11ua aivan tuntemattomille miehille, mutta sitten suhteessa tai kaverien kanssa mm. säärikarvojen ja alapääpuskan kasvaminen on tosi noloa, irstasta ja ällöä. Hyvin monella naisella on kovin kummallinen käsitys naisen luonnollisesta kropasta, sitä katsos kun voi muunnella loputtomilla tavoilla. Esim. alapää muokataan täysin karvattomaksi, jos olisi turvallisesti mahdollista niin naisethan leikkelisivät alapäähuulet pieniksi ja valkaisisivat toosan. Alapäähän on muuten myynnissä jotain kevyellä kimalluksella olevaa puuteria/rasvaa jolla voi alapäätä "koristaa" Voi elämän kevät...
T. Mies
Kylläpä ihmiset jaksaa tarkasti kattella toistensa perseitä. Mikäs siinä, huvinsa kullakin.
Sama ilmiö kuin siinä että jotkut ei kehtaa kantaa vessapaperipakettia kaupasta kotiin. Kukaan ei varmaan muuten arvaakkaan että käytät vessapaperia. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Hiton hyvä pointti. Itsekin olen huomannut, että todella monilla naisilla on aikuisena jonkinlainen esiteiniprinsessa syndrooma vaikka seksiin suhtaudutaan kummallisen leväperäisesti. Todella moni sinkku nainen kairauttaa itseään täysin tuntemattomilla miehillä sinkkuna ja samaan hengen vetoon raiskaaminen on kamalaa (silti altistetaan itsensä intiimiin kanssakäymiseen TUNTEMATTOMIEN KANSSA). Levitellään pi11ua aivan tuntemattomille miehille, mutta sitten suhteessa tai kaverien kanssa mm. säärikarvojen ja alapääpuskan kasvaminen on tosi noloa, irstasta ja ällöä. Hyvin monella naisella on kovin kummallinen käsitys naisen luonnollisesta kropasta, sitä katsos kun voi muunnella loputtomilla tavoilla. Esim. alapää muokataan täysin karvattomaksi, jos olisi turvallisesti mahdollista niin naisethan leikkelisivät alapäähuulet pieniksi ja valkaisisivat toosan. Alapäähän on muuten myynnissä jotain kevyellä kimalluksella olevaa puuteria/rasvaa jolla voi alapäätä "koristaa" Voi elämän kevät...
T. Mies
Voithan tuon ra iskauksen kuvitella ihan omallekkin kohdallesi, että olisiko se sama asia kuin mukava seksi jonkun kanssa. Joillakin miehillä on tämä kumma tapa ulkoistaa pois itsestään rais kauksen kokemus, niin että sitä voi sitten vähätellä. Kyllä miehiäkin rais kataan.
Tämä nyt on taas yksi tapa rajoittaa ja kontrolloida naisia. Jokainen terve, aikuinen ihminen käyttää alusvaatteita. Kenenkään ei pitäisi siitä järkyttyä, että alushousun reuna tai sauma näkyy.
Jos uskoisi jokaista neuvoa ja ohjetta, joita naisten pukeutumisesta annetaan, ei ehtisi elää enää ollenkaan.
Voi jeesus sentään.
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Tämä nyt on taas yksi tapa rajoittaa ja kontrolloida naisia. Jokainen terve, aikuinen ihminen käyttää alusvaatteita. Kenenkään ei pitäisi siitä järkyttyä, että alushousun reuna tai sauma näkyy.
Jos uskoisi jokaista neuvoa ja ohjetta, joita naisten pukeutumisesta annetaan, ei ehtisi elää enää ollenkaan.
Voi jeesus sentään.
"Annetaan" ?
Naisilla ei mitään vastuuta tässä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
M/40
Nyt hei, tuskinpa kyseiset naiset ovat ilman meikkiä esiintyneet myöskään näiden Tinder-miesten edessä. :D Saati menneet heidän kanssaan suihkuun.
Sitä varten käytetään väljempiä housuja tai sitten tosiaan pakaran kohdalle tulee, tärrätää, pikkuhousut raja! Kuinka kauheaa, kannikka "jakautunut kahtia"! Ei elämän kevät, taas uusi ulkonäkö"vaatimus" ja -ahdistus, en ennen ole kuullut että jollekin olisi ongelma että pakaran päältä menee sellainen ihmetys kuin pikkuhousun sauma! Tähän se silmät pullistuu päästä -emoji