Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on tärkeää, että ei näy että vaatteiden /hame, housut) alla on alushousut?

Vierailija
01.06.2020 |

Ja miksi on niin tärkeää ettei vaan vahingossakaan näe häpykarva/sänki bikinien lahkeesta tai jos on paksumpi pehko niin sehän voi jopa näkyä alaosan läpi! Mutta se kun näkyy hameessa, housussa tai bikinissä alapään vaot etu- ja takapuolella, ei olekaan yhtään noloa.

Miksi siis on tärkeää ettei näy että nainen käyttää alushousuja? Ennemmin pitää olla kannikat ja häpykummut "esille" siten, että toisille jää arvoitukseksi onko nainen kokonaan ilman alushousuja? Ja alapäässä, miksi naisille on noloa jos alapäässä on karvat mutta se ei ole "noloa" että koko toosa on esillä ilman karvoja (gyne, uusi mies, ystävät mökkisaunassa jne)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset saunomiset teillä jos sitä voi verrata gynellä käyntiin.

Vierailija
2/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousujen rajat on tyylittömiä. Monesti näkee kun housun sauma pureutuu pakaraan ja jakaa sen kahtia. Se ei ole nättiä. Mutta ei muiden alkkarit kuulu mulle, mä en vaan voi sietää jos mulla näkyy rajat.  Lisäksi semmoiset perus pikkarit ei pysy paikallaan vaan niitä saa kaivaa persvaosta ja oikoa koko ajan. Siksi käytän mieluiten stringejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alushousujen rajat on tyylittömiä. Monesti näkee kun housun sauma pureutuu pakaraan ja jakaa sen kahtia. Se ei ole nättiä. Mutta ei muiden alkkarit kuulu mulle, mä en vaan voi sietää jos mulla näkyy rajat.  Lisäksi semmoiset perus pikkarit ei pysy paikallaan vaan niitä saa kaivaa persvaosta ja oikoa koko ajan. Siksi käytän mieluiten stringejä.

Kukaan tervejärkinen EI käytä narua perseessään.

Käytät sitä vain esitelläksesi itseäsi tai matkiessasi luotua mielikuvaa "seksikkäästä naisesta".

Vierailija
4/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiset saunomiset teillä jos sitä voi verrata gynellä käyntiin.

Joo mutta miksi normaalit häpykarvat on nolommat kuin vaon tai huulten näkyminen?

Vierailija
5/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen EI käytä narua perseessään.

Käytät sitä vain esitelläksesi itseäsi tai matkiessasi luotua mielikuvaa "seksikkäästä naisesta".

Siis miten niin esitellä? Mistä sä edes tiedät millaiset alushousut on jos rajoja ei näy? Ohis

Vierailija
6/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajat niistä stringeistäkin tulee, vain eri paikkaan.

Vierailija
7/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ohuen (vaalean) housukankaan läpi kuultava persus on paljon tyylittömämpi kuin alushousujen rajat. 

Vierailija
8/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan koskaan ajatellut, että posliinina tosiaan vaikka saunassa näyttää paljon enemmän alapäästään kuin karvoituksen kanssa. No, minä en sauno, joten ei väliä onko karvaa vai ei. Luulen myös, ettei useimmat katsele toisten sukuelimiä saunassa

Vierailija
9/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän kamelinvarvasta "nolompana" kuin alkkarirajoja. Alusvaatteiden rajat voivat näyttää vähän hassuilta, mutta eipä ole yleisesti tapana tuijotella ihmisten takamuksia kadulla, joten ihan sama.

Vierailija
10/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, sen jos ymmärtäisin. En ole ikinä tajunnut, miksi stringien rajat ovat ok mutta alushousujen rajat muka ei.

Itse olen sitä mieltä, että jos housu- tai hamekankaan läpi kuultaa ylipäätään mitään rajoja, kangas on liian ohutta tai hame/housut aivan liian tiukat. YMMV.

Vierailija
11/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun pikkupöksyrajoja ei näy, voi helposti kuvitella henkilön olevan liikkeellä kommandona ;)

Vierailija
12/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteiden rajat eivät pistä silmiin elleivät ole tummat eli mustat, tummanpunaiset tms. Jos haluaa olla varman päälle hommaa nuden väriset pikkarit. Toimii myös jos helma lennähtää tuulessa korviin.

Vierailija
13/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringi Pervonen se siellä taas satuilee lempiaiheestaan. Oletkin pitänyt viime aikoina aika matalaa profiilia.

Vierailija
14/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä on näyttää Barbielta. Karvoja ainoastaan nenästä ylöspäin, eikä missään nimessä alusvaatteita. 

Vierailija
15/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alushousut on huomattavasti liian pienet jos puristavat kankun kahtia tai kuroutuvat vakoon.

Vierailija
16/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousut on huomattavasti liian pienet jos puristavat kankun kahtia tai kuroutuvat vakoon.

Ei se automaattisesti sitä tarkoita. Kankun kahtia puristus riippuu siitä, millainen reuna alushousuissa on. Mä käytän paljon S-marketista saatavia perusalkkareita, ja niissä on tuo vika. Miksi käytän niitä? No, siksi, että se on muuten hyvä malli mulle, ei mene persvakoon ja tuntuu hyvältä päällä ja lisäksi sitä saa helposti kauppareissulla. Mutta sitten taas omistan yhden Pierre Robertin alkkarit, joissa on sileä reuna, niin kyllähän ne on kivemman näköiset tiukkojen housujen kanssa.

Vierailija
17/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet vaatteiden mukaan. Stringeille on omat käyttötarkoituksensa, eivätkä ne oikean kokoisina ole sen epämukavammat kuin mummokalsaritkaan.

Kommandonakin saa kulkea, jos siltä tuntuu. Eikä kukaan kuole, jos kalsariraja näkyy pakarassa tai jos rintaliivinolkain vilkkuu olkaimen alta. Hieman epäsiistin vaikutelman vääränlaiset alusvaatteet tekevät, mutta edelleen, kukaan ei vahingoitu siitä.

Vierailija
18/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on melkeimpä neuroottinen alushousujen rajan näkymisen suhteen. Stringejä hän vierastaa. Ratkaisi kerran radalle lähtiessään ongelman niin, että puki lahkeelliset mummokalsarit tiukkojen housujen alle. Heti olisi käynyt helkkarin hyvä flaxi. 

Vierailija
19/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä että aslushousujen näkyminen housujen läpi huolestuttaa. Niitä ei ole hirveän paljon sellaisia housuja joiden läpi näkyisi.

Vierailija
20/48 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ällöttävää jos vaaleiden ja ohuiden kesähousujen alta EI näy pikkareita.

Stringejä käyttävät tekevät heti vaikutelman epähygieenisestä ja epäsiististä naisesta.

Sori mutta jos nyt tahdotte ihan rehellisen mielipiteen.