Tuttu pyysi minut mukaan kauemmas koirapuistoon hänen autollaan ulkoiluttamaan hänen koiraansa, pyysi minua maksamaan puolet bensarahoista
Minusta tämä on outoa, koska enhän minä siitä reissusta mitään hyödy. Pyysi siis vaan seurakseen, minulla ei ole edes koiraa.
Kommentit (17)
Härskejä ihmisiä on.
Ei tartte suostua.
Aivan huippujuttu! Ei ikinä kannata avata suuta tuttavalle vaan tulla vinkumaan vauva palstalle. Sanomalla ääneen jotain poistaisi nämä huippu keskusteluavaukset.
Kiitos tästäkin! Olkaamme ylpeitä tuppisuu kansaa! Kyllä Mä meinasin sanoa... Teki mieli sanoa...
Toivottavasti sanoit hänelle,että seurasi on juuri tuon bensarahan arvoinen tällä kertaa. Ensi kerralla korotettu hinta.
Ei tarvitse suostua. Olisit seuraksi vain, että saisi jonkun maksamaan osan matkasta, mille hän vain tahtoo. Ei kannata. Jos suuttuu tai jotain, syyttäköön itseään.
Kuinkas paljon bensalle tulisi siis hintaa?
Hahhah. Joskus tylsänä maanantaina osuu nauruhermoon tällaiset ihan pölvästit aloituksetkin. joten: kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippujuttu! Ei ikinä kannata avata suuta tuttavalle vaan tulla vinkumaan vauva palstalle. Sanomalla ääneen jotain poistaisi nämä huippu keskusteluavaukset.
Kiitos tästäkin! Olkaamme ylpeitä tuppisuu kansaa! Kyllä Mä meinasin sanoa... Teki mieli sanoa...
Näkyyköhän sulle enemmän tekstiä kuin mulle, en meinaan nää väittämiäsi asioita edes rivien välissä..
Mulle kävi kerran niin, että olin kaverin/tutun kyydissä ja hän jätti auton parkkiin. Takaisin tullessa hän oli saanut sakkolapun. Hän oli jotenkin nuiva minua kohtaan sen jälkeen ja tuli mieleen, olisiko hän odottanut mun maksavan osan sakoista..? Mutta ei se minun vika ole, jos toinen törttöilee. Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran niin, että olin kaverin/tutun kyydissä ja hän jätti auton parkkiin. Takaisin tullessa hän oli saanut sakkolapun. Hän oli jotenkin nuiva minua kohtaan sen jälkeen ja tuli mieleen, olisiko hän odottanut mun maksavan osan sakoista..? Mutta ei se minun vika ole, jos toinen törttöilee. Mitä mieltä?
No ei ole, vastuu on auton omistajalla eli kuskilla. Helposti se kiukku kohdistuu toiseen ja jopa näkyy jos on mieleltään vielä lapsen tasolla tai muuten vain tyhmä.
Minä ajoin joskus ex-kaverin pyynnöstä hänen autollaan hakemaan kotitilaltamme joulukuusen (sai siis tietty kuusen ilmaiseksi) Hän pyysi vuokraamaan peräkärryn, kun kummallakaan ei sillä hetkellä ollut. Kun tulin sen kuusen kanssa takaisin ja annoin laskun vuokrasta, hän oli huuli pyöreänä, että kehtaatko tosiaan näin joulun alla laskun antaa :D Ja olin silloin työtön yh, että kyllä kehtasin.
Kaikkea törkyä ap viitsiikiin tarjota provoksi!
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko itse stanan toope, ettei ap kertonut, maksoiko mitään tai menikö mukaan. Mitä ihmettä sä oletat asioita, joita ei mainita?
Joo.