Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa julkaisujen näkymisen rajoittaminen?

Vierailija
01.06.2020 |

Voiko fb:ssa piilottaa omia julkaisuja niin ettei ne näy tietylle henkilölle tämän syötteessä? Eli voinko olla ns piilossa, en haluaisi estää kokonaan koska yhteisiä tuttuja ja se tulisi ilmi mut haluaisin ettei hän näkis niitä ellei mene suoraa mun sivulle katsomaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukkaan tiiä?

Vierailija
2/4 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutten kyllä tajua miksi pitää julkaista ellei kaikille fb-kavereille voi näkyä? Minulla yksi tuttava harrastaa tätä ja tekee niin kun jotain tuttavaa haukkuu, on minuakin hakkunut facessa. Poistin sitten kavereista ja estin, en jaksa tuollaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Joko estät julkaisun näkymisen häneltä tai sitten et.

Toisen ihmisen syötteeseen vaikuttaa hänen oma toimintansa ja somen algoritmit.

Vierailija
4/4 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain haluaisi että hän tykkäilee. En pidä ihmisestä ja hänestä tulee aina ikävä fiilis mutta vaikea estää kokonaan koska epäilen että tulis vain lisää draamaa. Eli hän on ilkeä ja ikäviä asioita tehnyt minulle mutta siitä nousisi haloo jos näkisi että olen estänyt koska liikaa yhteisiä tuttuja. Mykistänyt olen hänet eli itse en näe hänen toimintaansa. Ja harvoin mitään julkaisen että eipä siinä.

En vaan ymmärrä tuollaisia ihmisiä jotka ovat ilkeitä ja ikäviä ja sitten kuitenkin pitää muka jossain fasessa tykkäillä. Miksi? Kulissit vai mitä p*skaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän