Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä lähiviikkoina ravintolaan, museoon, elokuviin, uimahalliin tms.?

Vierailija
01.06.2020 |

.

Aiotko mennä lähiviikkoina ravintolaan, museoon, elokuviin, uimahalliin tms.?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En -vastasin

Ei kiinnosta mikään noista, mutta linnanmäelle voisin kesällä mennäkin ..

Zinc

Vierailija
22/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Seurailen ihan rauhassa alkaako korona levitä vai pysyykö tilanne rauhallisena. Toivon toki hartaasti jälkimmäistä, esim uimaan on kova ikävä ja maauimaloissa tykkään käydä kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa olen käynytkin jo pari viikkoa viikottain noutamassa varaukset. Yhdessä valokuvanäyttelyssä ajattelin käydä kuun lopussa. Uinti mietityttää - 6-vuotiaan olisi jo hyvä aika oppia uimaan, mutta luonnonvesissä ei vilukissa jaksa harjoitella, paremmin voisi viihtyä järvessäkin jos ensin kokisi osaavansa uida.

Vierailija
24/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassille menen.

Vierailija
25/27 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ei rehellisesti vi*****aan kiinnosta, jos joku hapannaama kattelee ku meen pokkana uimaan tms. Mä en jaksa tätä vouhotusta, ja voin sanoa, että olen aika tarkasti jo lähes 3 kuukautta pitänyt erityisen huolellisesti hygieniasta ym kiinni. Nyt alkaa jo riittää, enkä kestä enää päivääkään tätä vouhotusta. Vouhottakaa te joilla ei ole muuta elämää ja tekemistä, mutta mullapas onkin!! En aijo kesää 2020 istua 4 seinän sisällä ja maata pienen huoneen sängyssä, jossa tukalan kuuma, ulkonakin kuuma vaikka kuinka tuulettaisi!

Vierailija
26/27 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan ensin pari viikkoa 😀

Vierailija
27/27 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mua ei rehellisesti vi*****aan kiinnosta, jos joku hapannaama kattelee ku meen pokkana uimaan tms. Mä en jaksa tätä vouhotusta, ja voin sanoa, että olen aika tarkasti jo lähes 3 kuukautta pitänyt erityisen huolellisesti hygieniasta ym kiinni. Nyt alkaa jo riittää, enkä kestä enää päivääkään tätä vouhotusta. Vouhottakaa te joilla ei ole muuta elämää ja tekemistä, mutta mullapas onkin!! En aijo kesää 2020 istua 4 seinän sisällä ja maata pienen huoneen sängyssä, jossa tukalan kuuma, ulkonakin kuuma vaikka kuinka tuulettaisi!

Tokihan minä uimassa käyn. Olen mökillä saaressa, joten vettä on joka puolella.

Näköjään joillakin on jo mielenterveys koetuksella...