Mies menneisyydestä ei ymmärrä etten halua tavata
Tähän mennessä kaikki muut ihmiset ovat osanneet tulkita käytöstä että onko toinen kiinnostunut tapaamaan, mutta tämä ei.
Lähettää viestejä.
Eilen olin hyvällä päällä metsäretkellä aamupäivällä ja olin lähdössä pois, näin viestin ja olin niin riipiintynyt etten vastannut mitään.
Se ei käsitä etten ole kiinnostunut kun en itse ota yhteyttä,silti vaan jatkaa.
Tapailimme 25 vuotta sitten,enhän minä enää edes ole se sama nuori tyttö!
Olen ikääntyvä harmaa ihminen.
Kommentit (16)
Minullekin on tullut tuollaisia outoja yhteydenottoja menneisyydestä. Ensimmäiseen olen vastannut jotain ympäripyöreää kuten "kiitos hyvää kuuluu". Seuraaviin en ole enää vastannut. Lopulta lopettavat.
Vierailija kirjoitti:
Mikset osaa sanoa suoraan?
Menin kerran lupaamaan että voimme tavata mutta en oikeastaan halua enkä pysty tapaamaan.
Ennen pitkää on sanottava kun tämä vaan roikkuu.
Niin asiat ovat muuttuneet 25 vuodessa että nainenkin voi olla se toimiva subjekti ja ottaa asioita esille jos joku mietityttää eikä olla vaan passiivisena tilanteen vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran lupaamaan että voimme tavata mutta en oikeastaan halua enkä pysty tapaamaan.
okei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun käytöksessä ei ole mitään vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli mies kuvittelee sinun olevan nainen, joka tarkoittaa sitä mitä sanoo
Vierailija kirjoitti:
Menisi hyvä provo hukkaan, jos toimisi fiksusti.
Pointti on se että miksei ymmärrä välinpitämättömyydestäni mitä se tarkoittaa? Kaikki muut ihmiset ovat aina ymmärtäneet.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se että miksei ymmärrä välinpitämättömyydestäni mitä se tarkoittaa? Kaikki muut ihmiset ovat aina ymmärtäneet.
Hän ei ole kuin kaikki muut? Kiusa se on pienikin kiusa ja mies häirii kunnes sinä otat sitä todellista vastuuta?
Nelikymppisenä minäkin aloin saada yhteydenottoja parinkymmenen vuoden takaa. Ilmeisesti 40-50-vuotiailla miehillä on usein sellainen elämäntilanne, että pitää löytää uutta seuraa, ja helpoimpana, ainakin väliaikaisena vaihtoehtona tulee mieleen nainen, jonka jätti tai torjui tai jota petti silloin ennen - mistäs sitä tietää, suostuisiko se sutinaan ihan vanhojen muistojen takia.
Yhteydenotot loppuvat, kun niihin ei reagoi. Kaksi minun sitkeimmistä huhuilijoistani jaksoi yrittää muutaman kuukauden välein vuosikausia, mutta nyt kummastakaan ei ole kuulunut aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin asiat ovat muuttuneet 25 vuodessa että nainenkin voi olla se toimiva subjekti ja ottaa asioita esille jos joku mietityttää eikä olla vaan passiivisena tilanteen vietävissä.
Edelleekin tavattoman monet naiset istuu siellä tornissaan odottamassa sitä valkoisella ratsullaan saapuvaa prinssiä, joka tekee ja hoitaa kaiken. Ja nyt kun niin ei käy voidaankin kysellä miksi mies ei ymmärrä tätä sanotonta viestintää ja osaa lukea ajatuksia. Toivottavasti mies lukee aihe vapaata ja jättää aloittajan jatkossa rauhaan. Kun senkin kuvitellaan ratkaisevan ongelmia kuin itsestään, kun siitä kirjoitetaan ajanvietteenä käytettävälle keskustelupalstalle.
Yleensä ihmiset ymmärtävät piiloviestinnän ja osaavat tulkita viestejä ja sitä että miksi tapaaminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi: ”Aikaisemmin lupasin tavata, mutta olen harkinnut asiaa uudestaan enkä oikeastaan ole nyt kuitenkaan kiinnostunut tapaamaan. Toivon, ettei jatketa yhteydenpitoa. Ystävällisin terveisin, ...”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen pitkää on sanottava kun tämä vaan roikkuu.Miten olisi: ”Aikaisemmin lupasin tavata, mutta olen harkinnut asiaa uudestaan enkä oikeastaan ole nyt kuitenkaan kiinnostunut tapaamaan. Toivon, ettei jatketa yhteydenpitoa. Ystävällisin terveisin, ...”
Ihan liikaa sanoja. Tulee vaikutelma, että kirjoittaja on uhrannut paljon aikaa asian miettimiseen. Parempi lyhyt ja selkeä tiedote: Hei xx, antaa olla. Hyvät jatkot sinulle, nn.